Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Var de litt for ivrig på kjøpsknappen og kom over flagggrensen ? Er det trading av Nordnet vi ser ?

Er Zero kontoene til private. Sikkert noen som prøvde seg med en trade, ikke så veldig vellykket :slight_smile:

Inne enda @Kronn?
Pustetak før neste bølge mot 4

Eg sitter enda ja, men eg er skuffet over meg selv her, da eg har gått mot egen plan og blitt styrt av griskhet.
Samtidig tror eg den skal videre opp, så får se litt, men eg blir neppe mangen dagen om det ikke komme en positiv utvikling.
Støtter risikoen med p trade Iox, er at momentet gjerne dør helt ut etterhvert, da kan det gjerne gå raskt feil vei, om alle traderene skal ut på samme tid

1 Like

Ser ut som 3,3 er blitt støtte område. Faller den gjennom er det bare å komme seg ut.
Tok en 3 inngang på 3,6 etter to fine gevinster . Så forsvant volum.
Griskheten er og blir et problem :slightly_smiling_face:

1 Like

Positivt :

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180122.GlobeNewswire.HUG2162692

Olja endelig komt seg innom 71, har snudt flere ganger på 79, håper den nå etablerer seg innenfor 70 tallet

Det er klart at når olja blir sterkere og sterkere så vil selskapene direkte eksponert øke i verdi så lenge det holder seg. Sparebank1 har imidlertid kursmål på IOX på 1 krone.

Hei,

Litt lat så spør her.

Har den synkende dollarkursen noe å si? Eller har IOX alle utgifter og inntekter i dollar?
Frodoen

Det er i dollar begge veier :+1:

Det er en fordel for en evt. emission til efteråret, der skal dollarkursen være 7,20 NOK, hvis antallet af emissionsaktier skal holdes lavt.

Hva sier ta-

boken om ubåt intradag formasjonen? :slight_smile:

1 Like

Aj aj aj, Madsen formasjonen. Dette ender ikke bra…

4 Likes

Blir en rød idag i Iox idag også, olja ødelegger festen

Røk på stop loss igår(evt behold gevinst er bedre ord.)

Kjedelig utvikling for tiden, men får bare håpe en positiv melding kommer snart. Flere usikkerhetsmomenter setter en bremser for min inngang.

Købersiden ser svag ud, hvor langt mon den skal ned?

Kastet meg idag, oljeprisen hjelper lite til, da søker eg heller lavere inngang

Har du købt igen? eller venter du den går ned i 2-2,50?

Ser ann utvikling i oljeprisen først og fremst