Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

En brutal Iox dag, men sånn er det gjerne i denne aksjen, satser på at den kommer opp igjen, noe eg tror når canacol nedsalget nå trolig må vøre over.

Hva er grunnen til nedsalg?

Et genoptryk i FA i lørdags af Sparebank 1´s analyse og kursmål på 1 NOK.

Litt usikker, men canacol er størst på gas, og kanskje det er det som er satsingen og dermed vekk fra olje knøtt virksomhet ?
Skulle ønske canacol ble med, dei har muskler og god evne til gjennomføring, men når dei først skal ut, blir det en trigger når dei er ferdig

1 Like

Canacol Energy LTD has on January 15, 2018 sold 4,250,408 shares in Interoil Exploration and Production ASA at a price of 3.5995 NOK per share. Canacol Energy LTD owns after this sale a total of 0 shares.

Alberto Nicolas Acuna Vesga is represented in the Board of Interoil Exploration and Production ASA

Hadde egentlig tenkt å holde meg unna denne inntil videre, men kan bli interessant fremover.:face_with_monocle:

1 Like

Nå er de tom:

Yes da er dt bare til… Løpe…:airplane:

1 Like

Har forventninger om at aksjen akselerer i motsatt retning av gårsdagens lei.
Normalt sett negativt at en storaksjonær selger, men samtidig positivt når salget er ferdig, canacol har tidligere varslet at dei skal ut, så da er det positivt når siste aksjen er solgt.
Bare det ikke ligger grunner bak salget , som vi ikkje kjenner til

Selger alt i åpningen og kjøper igjen på 3,6. :slight_smile:

Hva kan vi forvente av kurs her i det korte bilde? Kjøpte 10k aksjer til snitt 3,6165 i går

Ut på 3.83

Grattis med en fin trade :+1:

Vansklig å si noe om fornuftig kurs, negativ påvirkning kan være som tidligere meddelt:

Cor-6 ?
Emisjon ?
Canacol var ett punkt, dei er nå utkrysset.

Triggere :
Fullfinansiert lla program, da med deal på resterende brønner som ikke er med i avtale som pr nå foreligger ?

Fortsatt økende oljepris, bare stabilisering på dagens kurs er Bull.

Fortsatt økende produksjon

Argentina ?

Emission passer ikke med Paretos analyse.

Den forventer en emissionspris på 9 NOK samt en $ kurs på 7,20

Eg tror ikke det, men eg stoler heller ikke på pareto, analysen dems kommer jo gjerne i forbindelse med emisjoner.
Det som nå er viktig, er få opp produksjon, så kommer pengene trillende inn her.

1 Like

Fikk igjen på 3,6. Nå skal vi vell ned på 3,2 :crazy_face:

1 Like

Hehe, er gjerne ett sånn tidspunkt i aksjen at det kan være lurt å se Ann litt, hvor den stabiliserer seg, nå blir det litt mye karuselkøyring, eg er glad eg har lavt snitt, og således ikke mister matlysten.
Ergrer meg litt over at eg ikke solgte over 4 på fredag, men, samtidig solgte eg konjakker ikke da eg første tenkte rundt 3,2

Har tatt noen tusen i gevinst i det siste prøvd på denne. Ut på åpning så fall midt på dagen og opp på ettermiddagen tenkte jeg idag. :slight_smile:
Men den skal jo opp. Morsom å trade i stigende trend

Hva er det som skjer her da? Hvorfor synker den så radig etter oppgangen? :slight_smile:

Mangel på købere i forhold til sælgere.

http://www.netfonds.dk/quotes/ppaper.php?paper=IOX.OSE

1 Like

Hærlig, nå flagges det mer interesant en canacols salg :

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180116.OBI.20180116S45

4 Likes

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180117.OBI.20180117S32