Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Litt skuffet over meg selv, at eg ikke benyttet momentet på morningen i går til å sikre deler av lodda mine, det er det som ble sukses oppskriften min i fjor, tusle til seg lodd for så og selge på godt moment.
Samtidig gikk den gjennom motstander, olja buller skikkelig og produksjon øker, så eg har har trua på at den skal gjøre nye forsøk på og runde neste krone.
Med snitt på 2,74 ish, så føler eg meg relativt trygg

2 Likes

Købsanbefaling fra Investtech.

  • Interoil Exploration & Production har brutt opp gjennom taket i en fallende trendkanal. Overkjøpt RSI og positiv volumbalanse indikerer at investorene nå er aggressive etter å kjøpe aksjer i selskapet. Dette styrker aksjen på kort sikt. Det er lite motstand før ved syv kroner, så til tross for meget sterk oppgang siste måneden, er oppsiden fremdeles stor. Det ligger støtte mellom 3,10 og 2,60 kroner på kort sikt. Aksjen er maksimalt negativ på innsidehandler, men samlet sett gis det en positiv vurdering av aksjen. Vær oppmerksom på ekstrem volatilitet og meget høy risiko i aksjen. Vurdering: Svak kjøpskandidat, skriver Investtech.
    http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/01/Anbefaler-aksjer-advarer-mot-hoey-risiko
1 Like

Brent kan bikke 70 det kommende døgnet, det vil bli utslagsgivende og tekke Iox videre, det kan bli en spennende reise fremover

2 Likes

Interessen for Iox er økende

1 Like

Sikrer du ?

Kjøpe mer :yum: ?

Har ikke sikret nei

1 Like

LOL, Trodde jeg hadde kjøpt 10 000 akjser ved åpning idag. Ser det var 1000. Har til kurtasjen nå :slight_smile:
Trading lyttepost :wink:
Lyttepost

1 Like

Ouch :rofl:

Sikken omsætning - 3.900.000 aktier

2 Likes

Bra gap mellom 4,5-6, kan vi se en rask oppgang til kr 6 igjen ? :money_mouth_face:

2 Likes

Her har eg gått imot min opprinnelig plan, da blir man straffet.
Først ville eg selge mellom 3,1-3,2, men oljeprisen og momentet var kraftig så eg gjorde ikke det, noe som var bra.
Så ble eg sittende, og hadde mulighet til å selge oppunder rundt 4,2 to ganger, siste gange på fredag, da eg også tenkt at 5 dager fra 2,7! til over 4 måtte vøre bra, men solgte likevel ikke, idag trodde eg på videre oppgang trass i at den er overkjøpt, nå åpnet den kraftig ned, og eg tok faktisk og kjøpte litt mer, eg tror den kommer oppigjen, med mindre olja faller sammen

Inne og prøver med kjøp på 3,6. Kursmål 4,2

3 Likes

Det dumpes ut aksjer på ask nå, er det noen som skal ut med ett bra beløp? Prøvde litt på 3,64

1 Like

Er vel sikkert canacol, bør være tomme når som helst nå, da er det plutselig ikke tilgang på aksjer lengre, kan gi en bra boost oppigjen

2 Likes

Kjøp 3,50 - salg 3,62 :smiley:

3.2 ish støtte ?

Olja vender oppover igjen, kanskje det vil hjelpe litt

Iox, morgendagens børswiener?

Litt over en mill aksjer dumpet til 3.355 på sekundet børsen stengte. Brutalt, men tipper det blir en liten opptur i morgen.

1 Like