Sitter i møte, så har ikke fått følgt med, er det noe spesielt som skjer idag ?
Tenk at eg kjøpte i går da, kjekt med mitt flaks noen ganger
Det er Kronn effekten. du er den nye Spetalen
Ute tok en over natten trade, ble litt gevinst “kåt” inn på 2,7 og ut på 3,33
Grattis med en fin trade, eg ble sittende, du gjorde sikker ett riktig valg med å sikre
Takk for att du deler.
9k over natten
Ah, bare se olja i fint driv, duke bra for en videre oppgang imorgen
Ååå, eg vil ikke spekulere i det, men går aksjen forbi 3.4-3,5 så mener eg den kan krabbe raskt over 4, men eg vil være forsiktig med anbefaling.
Sitter å ser på 6mnd-1 års perspektiv, ser at den har vært innom 8kr, er det nedsalget fra Canacol som er hovedårsaken til fallet?
Ja det vil eg påstå, samtidig er drilling i lla utsatt noe i forhold til opprinnelig plan.
Så vel kanskje knyttet noe usikkerhet til hvorfor canacol selger, og fortsatt usikkerhet knyttet til cor-6.
Oljepris er Bull, og det kan jo også når tid som helst komme avtale på resterende drilling program.
Eg er ikke langsiktig, prøve å trade på volumet
Solgt er solg. Men leser meg opp på litt teknisk analyse nå.
Spørs om ikke den tar av.
Gode produktionsdata - produktionen per dag steg i december i forhold til december.
Det ser bra ut nå, pengene tikker inn om dagen
Noe flaks må man ha
Hvor lenge tenker du å sitte?
I utgangspunktet hadde eg tenkt å være fornøyd med 3,20 men nå føler eg aksjen kan være inne i kraftig reprisning, så eg vil vurdere oms, grafer, oljepris utvikling osv fortløpende
Også positivt at CNE ikke har solgt ud siden 7. december.
Fra Paretos analyse:
· Frison-1 and Jaca-1 represent near term triggers constituting a material part of the LLA-47 value potential, and success will further derisk the remaining block potential.
Hvornår kan vi forvente disse triggere?