Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Sitter i møte, så har ikke fått følgt med, er det noe spesielt som skjer idag ?
Tenk at eg kjøpte i går da, kjekt med mitt flaks noen ganger :beer:

1 Like

Det er Kronn effekten. du er den nye Spetalen :wink:

1 Like

Ute tok en over natten trade, ble litt gevinst “kåt” inn på 2,7 og ut på 3,33 :slight_smile:

Grattis med en fin trade, eg ble sittende, du gjorde sikker ett riktig valg med å sikre :+1:

Takk for att du deler.
9k over natten :sunglasses:

1 Like

Ah, bare se olja i fint driv, duke bra for en videre oppgang imorgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

For sent med en inngang nå @Kronn? tenker en liten kose-post :sweat_smile:

Ååå, eg vil ikke spekulere i det, men går aksjen forbi 3.4-3,5 så mener eg den kan krabbe raskt over 4, men eg vil være forsiktig med anbefaling.

2 Likes

Sitter å ser på 6mnd-1 års perspektiv, ser at den har vært innom 8kr, er det nedsalget fra Canacol som er hovedårsaken til fallet?

Ja det vil eg påstå, samtidig er drilling i lla utsatt noe i forhold til opprinnelig plan.
Så vel kanskje knyttet noe usikkerhet til hvorfor canacol selger, og fortsatt usikkerhet knyttet til cor-6.
Oljepris er Bull, og det kan jo også når tid som helst komme avtale på resterende drilling program.

Eg er ikke langsiktig, prøve å trade på volumet

1 Like

Solgt er solg. Men leser meg opp på litt teknisk analyse nå.
Spørs om ikke den tar av.

1 Like

Gode produktionsdata - produktionen per dag steg i december i forhold til december.

1 Like

Det ser bra ut nå, pengene tikker inn om dagen

1 Like

Ja du traff skikkelg her @Kronn

1 Like

Noe flaks må man ha :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Hvor lenge tenker du å sitte?

I utgangspunktet hadde eg tenkt å være fornøyd med 3,20 men nå føler eg aksjen kan være inne i kraftig reprisning, så eg vil vurdere oms, grafer, oljepris utvikling osv fortløpende

2 Likes

Også positivt at CNE ikke har solgt ud siden 7. december.

Fra Paretos analyse:

· Frison-1 and Jaca-1 represent near term triggers constituting a material part of the LLA-47 value potential, and success will further derisk the remaining block potential.

Hvornår kan vi forvente disse triggere?