Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Iox er verdt langt mer enn dagens kurs, den lave kursen skyldes ene og alene canacol sitt nedsalg, så er spørsmålet hvorfor dei selger.
Iox tjener penger nå, det har dei ikke gjort siste 2-3 årene, dagens oljepris er som gull for Iox

2 Likes

Ca. 3 gange så mange købere som sælgere, det tegner godt.

Ser jeg hoppet av tidlig her :stuck_out_tongue:

Hva er det som driver dette sånn helt plutselig? IOX hadde jo jalla-prising men det var da voldsomt.

Vi hadde noe av det samme tidligere da den gikk fra 2,70-ish til 3,85 eller hva det var men det var jo basert på noe.

Der florerer kursmål på Shareville Norge og Hegnar forum fra Pareto på 6,70 NOK/share og unrisked på 16,70 NOK/share…

Og Canceol har kun 4,5 mill aktier tilbage at sælge.

Mente Canacol var nede på 2mill før jul? Du har sikkert rett, men mente jeg leste det et sted.

4,25 millioner aktier har de tilbage efter sidste salg 8/12-17.

Da har eg gevinstsikret på ett tregt 4g nett fra hytta, nå er det skitur :+1:

3 Likes

sa meg fornøyd med 45% i pluss og hoppet av, så nå blir det skitur her også :slight_smile:

2 Likes

Så er der omsat flere end i går.

Mon gevinstsikringen er ved at være ovre for i dag, det ser ud til at købersiden er ved at bygge sig op igen.

Sitter med en dårlig følelse på min gevinstsikring idag, skulle sikkert blitt sittende i ro.

Eg tipper Iox havner under 3kr som sluttkurs idag

Skal IOX ned i 2,13 eller 2,48?

God dag - 6,20% i plus

Så er IOX gået i BUY ;.)

Satser på at Iox har konsultert seg ferdig, eg har tatt ett knipe lodd her idag, antar en produksjons oppdatering kommer imorgen eller onsdag, bør kunne vise til bedre betaling og forhåpentligvis økende produksjon

Følger deg og ikke bare registrer at du treffer denne gangen . Håper jeg da :crossed_fingers:

1 Like

Stang inn igjen :slight_smile:

1 Like

Så er de 800.000 i 3,01 væk.

Kjøpe på 2,7 igår. Hei hvor det går :slight_smile:

2 Likes