Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Usikker, har ikke heilt oversikten, og fikk også på en smell i sommer.
Holder meg utenfor, er noen x-faktorer eg ikke blir klok på, i Iox

1 Like

Siden vi tok opp dekning av InterOil, har aksjen falt fra seks til to kroner. Vi har nå et kursmål på én krone, men denne aksjen er vanskelig å handle i, advarte han.

2 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=440346

Canacol fortsetter salg, enten er det bare å holde seg unna, eller så er det og prøve og time en bunn når canacol er ferdig å selge.
Spørsmålet er hvorfor dei på død og liv forlater skipet ?

2 Likes

ja mange spekulasjoner om de skal helt ut eller ikke. Bare å følge med her.

plukker litt iox, har lyst å få igjen noe av tapet fra tidligere i høst.
Canacol vil etterhvert bli tomme, eg gambler litt på at det ikke er mer dramatisk enn at dei ønsker seg ut av Iox pga andre prosjekter, og at det ikke har direkte med Iox og situasjon / status der.

3 Likes

Triggere i nærmeste fremtid uten om canacol ferdig med salg? Kursmål? Vurderer inngang her

Hovedsakelig økende produksjon, sammen med økende oljepris, obs på at Iox er sammenlignbare med wti og ikle brent.

Usikkerhet knyttet til cor lisensen, hvorfor selger canacol og Evt kapital behov.
Lla-47 drilling program er heller ikke boks, med alle drillingene, det kan jo også være en trigger

Iox har altid en form for risiko

1 Like

Takk Kronn:) Hva tenker du om kursen den står i nå? Billig i forhold til risiko? Den har jo vært på 10kr i år?

Mener den er billig, men det gjorde eg på 7kr også, så noe har eg misforstått.
Velger og tro at kursen skal oppigjen når canacol er ferdig, selv om det nok er negativt at ikke canacol blir med og videreutvikler lisensene og selskapet

Noe teknisk på denne? Er det støtte rundt to eller bare psykisk?

Foreløpig bra treff på Iox, håper den fortsetter oppover.
Kanskje det kommer en del Apcl penger inn o aksjen, vet flere som trader mellom aksjene, hyggelig dag vertfall, litt i skyggen av Funcom

Dæven så du treffer for tiden @Kronn. Kom meg ikke inn på 2,08 så ble ingen akjer på meg. Lykke til på ferden

1 Like

Ja eg har vert heldig med noen innganger rundt om, men hadde også ett par kjipe i sommer, bl.a en skrell i akkurat Iox, håper å rette litt på tapet fra sensommeren.

PS: hyggelig at det blir lagt merke til en bra treffprosent siste tiden :+1:

1 Like

Pæn stigning i dag.

1 Like

Følg @Kronn og rikdom skal komme til deg :slightly_smiling_face:

1 Like

Tok gevinst her nå jeg. Ser ikke noen grunn til denne økningen og gidder ikke være med ned igjen :stuck_out_tongue: Ble nå rundt 23% totalt sett :slight_smile:

2 Likes

Der florerer kursmål på IOX fra Pareto på Hegnar forum. På 6,70 NOK og højere. Er der nogen der har Pareto Bank og kan bekræfte.

http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21946071

Der var også planlagt en færdigmontering af et olierelateret apparat til nytår. Så måske er det en reprisning som sidste år omkring nytår…

Woah, er på hytta eg, går på ski og gjør andre ting, skjedde her i dag da ?
Sammen med Funcom, så ser det greit ut idag :+1: legger mer ved på bålpanna, menst kona serverer toddy med noe blankt oppi :+1:

5 Likes

Flott @Kronn! Kos dere, husk: det er helg innafor å dokumentere med bilder😊.

2 Likes

Poster ett bilde på insiderdelen :+1:

1 Like