Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Er vel sånn med dei fleste, men en og annen gangen er det litt flaks inni bildet, da ser det bra ut :+1:

1 Like

Da blei det overnatting for mine rett over 10k til 3,60 turte aldri og plukke lenger nedover da eg fryktet ett enda større kolapps,
Stresset mer med og ville ut, men som saft så blei det overnatting.
Regner det så sikkert som banken at vi får canacol mld imorgen, altså salg idag

1 Like

ja regner med det kommer melding om salg i morgen tidlig fra canacol. hvor kursen skal gjenstår å se :slight_smile:

Der kom melding på salg av 1,2 millioner aksjer fra Canacol. Trur vi ikke er helt ferdig med nedoverbakken dessverre

2 Likes

Vertfall er ikke canacol ferdig før det står 0 aksjer igjen, det tror er ganske innlysende.
Eg håper ikke noen er overrasket over at canacol igår solgte, ser det verserer noen teorier på HO om at dei nok ikke skulle selge ned under 10 million.
Egentlig er HO en veldig farlig plass, for alle som ikke selv evner og ta rette beslutninger

4 Likes

HO kan være veldig bra når du lærer deg å filtrere støy. Om man er på HO fordi man trenger at andre forteller hva man skal gjøre så er det nok bedre å gi pengene til en megler som investerer for seg istedet ja.

2 Likes

Iox i kjelleren igjen, traden er solgt med tap gang

http://www.newsweb.no/newsweb/attachment.do?name=Pareto+Company+Presentation+Sep17.pdf&attId=166925

1 Like

Hovedpunkter i presentasjon :

• neste drilling q4 18, altså over ett år til.
  • skal inn i Argentina ( hva med peng ?)

Skulle ønske at Iox kunne evne å lande en partner avtale som sikret hele drilling programmet på lla-47, å få satt igang produksjon, og positiv cash flow, for så å se på øvrige marked, eg synst strategien til Iox er sånn passe.

Eg er litt uenig i strategien selskapet velger

Edit : ser eg har sett litt feil, q4 18 er bare forberedelser til drilling, første drilling er i 2019

3 Likes

I presentasjonen fra q2, sier selskapet følgende

“Interoil has identified several structures to the east that will be drilled in the coming months. The first well is Frisón, hopefully in the end of this year”

Altså er det tilsynelatende en plan på drilling inneværende år, menst det nå kommer via en presentasjon, at set ikke blir drilling før 2019, menst canacol som sitter styret, hele tiden har solgt, litt grums her, mulig eg er litt sliten i hodet ikveld og overser noe, men synst det virker litt betenkelig.

1 Like

Ser at noen av navna på topp 20 som har vert med i en årrekke, måner ute, bl.a “advokaten”, som flere har hatt stor tillit til, grunnet hans nære kjennskap til selskapet.

Listen er som altid, preget an en rekke privat aksjonærer, å ikke helt det store som skal til for å havne der

Skjer nå da, i pluss og greier !? Hva er greia nå da ?
Komt frem noe info? Har ikke følgt med

Ingen melding om salg, prøver meg på 3 blank

Edit: Tok til fornuften(?) og kanselerte den

1 Like

Ble du med opp ?
Eg tørr ikke røre den nå, føler lit at det er ett jalla rally

Ble med opp på 3.05 fikk solgt på 3.65 - føler selv det er et jalla rally, veldig liten omsetning også… Tror ikke Canacol er ferdig med å selge seg ut

1 Like

Jeg la inn en ordre, men den dårlige magefølelsen tok overhånd og jeg kansellerte den før den gikk inn.

Er litt Lotto om den går opp eller ned om dagen

1 Like

I håp om at den stiger utover dagen tok jeg noen lodd på 3,54. Sitter ikke med aksjene over helgen

Produksjon fortsetter opp, og en Ok salgspris

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=436143

Jeg tror vel noe av oppgangen ble tatt ut i går, hva tror du? Jeg hadde faktisk tenkt til å kjøpe et lodd i går, glemte det og da jeg så kursen var økt en del droppet jeg ut. Fullstendig gamble på meg. Brant meg litt på IOX i sommer…

Spørsmålet er om Canacol benytter dette som en salgsmulighet som følge av økt volum