Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Har ikke noen stur sum plassert i IOX heller, hopper aldri hardt inn om jeg ikke er komfortabel med caset, og olje/offshore er ikke min sektor i det hele tatt :stuck_out_tongue:

1 Like

Eg kjøpte fredag og håper eg kan ta igjen tapet fra tidligere i sommer.

1 Like

Ser ut som det var et sjakktrekk :wink:

Sjukt irriterende. Så på volumet i åpningen og tenkte at her vil jeg med, men turte ikke. Jaja, nye tog kommer!

Kasta korta på 4,80 jeg. Vært med litt inn og ut siden 2,6x/2,7x, har en følelse av dette kan rakne noe så gæli når som helst. Håpa litt på en ny IMSK men det ble ikke brått nok tror jeg. Bevares, kan hoppe mye fortsatt denne men jeg tør ikke mer nå :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ser Ann litt, er ikke pålogget da eg er litt opptatt med jobben

1 Like

Gevinst sikring over og videre mit 5 igjen, eller kommer canacol med aksjer til alle ?

Jeg håper Canacol pøser ut litt flere aksjer, bare for at det skal være lettere for meg å akseptere at jeg ikke kjøpte på 2,5. På den andre siden er vel du @Kronn en av de jeg virkelig unner all oppgang du kan få.

3 Likes

Takk og takk det samme :+1::cowboy_hat_face:
Eg valgte og gå ut på 4,40 d eg fortsatt hadde over 1kr pr aksje, tror likevel den går høyere før den Evt skal nedigjen mot 3,7.
Eg må ta vare på litt, har vert en kjip sensommer

3 Likes

Jaggu ble mageplask her, godt vurderingsevnen var god igår :+1:

6 Likes

Dette er andre gangen ditt syn på risk/reward sparer deg for en kraftig nedgang, forrige gang i APCL. Jeg er ihvertfall veldig imponert. Du sier også i fra tidsnok til at det er mulig å følge traden din. Ikke noe backtrading der i gården nei! :+1:

5 Likes

Takker og bukker👍
samtidig har eg hatt ett par dårlige innganger, bl.a sist da eg lastet opp på 7-8kr i Iox som eg måtte tåle og ta tap på, da var det meget overraskende salg fra canacol som ødela festen allerede på vorspielet.
Ang Iox, så føler eg den skal opp, men samtidig at det er faktorer som er uoversiktlig, eg kan nevne som tidligere :

*canacol - hva vil dei, og hvorfor ?
*iox trenger kapital, hvor mye og når?
*cor-6, vi trenger ett endelig utfall.

Desse tre faktorene legger helt klart og tydelig en demper på aksjen, og er ting som må avklareses før vi kommer videre, inntil dette er på plass, kan aksjen oppleves svært volentil, tror eg, og det er også det som skjer.

Kanskje er aksjen ypperlig for trading, for dei som føler seg trygge på TA, og ikke er redd for fundamentale endringer over natten

2 Likes

Plukker Iox rundt 3,6 nå

2 Likes

ser litt mørkt på det nå, med INT og PAS som storselgere, noe sier meg at Canacol ikke er ferdige og fortsetter nedsalg. men bare spekulasjoner fra min side, du traff bra sist Kronn, mulig du gjør det igjen :slight_smile: jeg satt å ventet sist og gikk glipp av 2,50 -4,50 pga jeg trodde de skulle fortsette… det var surt

2 Likes

Canacol selger, eg anser det som sikkert at dei skal helt ut.
Kanskje kommer det på ett tidspunkt en storfisk og kjøper posten til canacol ?

1 Like

Hva er grunnen til at Canacol vil ut?

Usikker, var nevnt at dei trenger penger til andre investeringer, men veit ikkje, egentlig rart at dei ikke vil være med, så absolutt ett obs.

PS: usikker på om eg vil overnatte her nå

En trigger vil jo være når canacol slutter og selge, men når skjer det da ?

tror jeg skal stå på sidelinjen her litt, frykter den skal ned igjen til 2,50 og at vi får salg hver dag igjen fra canacol. Bare spekulasjoner fra min side. De lot kursen få kjøre seg opp litt så de kan starte nedsalg igjen, var jo helt stopp sist på 2,50. Ingen ville kjøpe over siden de visste canacol solgte med en gang 1 øre over :stuck_out_tongue: men jeg har tatt feil mange ganger så ikke hør på meg nødvendigvis

1 Like

Prøvde meg på et lite lodd siden den stanget et par ganger mot 3.50. Røyk ut på stoploss 30 min etterpå. :expressionless: