Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

hvor er bunnen hvis canacol har 13 mill aksjer igjen å selge?

Canacol fortsetter å selge seg ned. Denne gangen har de kvittet seg med drøyt 400k. Sitter igjen med litt over 12 mill… Liker ikke utviklingen. Vet de noe ikke vi vet🤔

Tror egentlig bare at dei skal ut, og bruke pengene til noe annet.
Selvsagt litt rart, ettersom vi vertfall tror og mener at verdien burde være langt høyere, men kan selg være dei tror det blir problemer

Jeg sitter fortsatt med aksjer. Enig med deg i den vurderingen Kronn. Men synes det er merkelig at de selger på disse nivåer. Har kanskje et mega case de setter penga i☺

Kanskje dei kjøper i Apcl :joy:

1 Like

Det burde jeg jo tenkt på Kronn😀

1 Like

Canacol skal nok helt ut, men det ville være rart om det ikke på ett tidspunkt kommer noen som kjøper en større bolk.
Dei som klarer og time bunnen her, har gode muligheter, en rekyl kommer, men fra hvilket nivå ?
Cor-6 ligger fortsatt som en stor risiko, men potensialet bør jo etterhvert være rimelig stort

Ekskona får en reisning, eg får ikke, og holder meg borte, har vert for mye rør og dårlige vurderingsevne fra meg i denne, så eg rører Hu der ikke igjen :triumph:

1 Like

fader satt å lurte på kjøp rundt 2,50… Fulgt med på salg men var vanskelig å se om canacol var ferdig… mulig de spyr ut med aksjer ned til 2,50 igjen? hehe

Verdien Iox er langt høyere en kursen viser, men det har vert så mye eg ikke forstår, da velger eg heller og bare la være.
Ønsker Iox og aksjonærene en fin reise inn i himmelrike

3 Likes

Ok, så kjøpte eg en liten pott på 3,30

Er ikke i flytsonen om dagen, tipper den går rett ned nå frem mot stenging, canacol skal nok ut med mer

3 Likes

Ta litt gevinst denne gangen da :wink:

1 Like

Woah, den er på stigning selv etter at eg meldte kjøp, utrolig

3 Likes

The tide is turning for Kronn! :grin::+1:

1 Like

Tja, det er Funcom som er viktig for meg, går den opp, så er eg friskmeldt :+1:

3 Likes

Da blir også jeg friskmeldt😀

2 Likes

Spent på denne i dag etter oppturen fredag, hadde virkelig ikke trodd det skulle gå så hardt for seg. Valgte å ta et nytt lodd over helga for å se. Om galskapen fortsetter er det nok mye å hente her, kan tenke meg det blir store svingninger fremover.

Tror jo fortsatt på Iox nærmere 10 enn dagens kurs, usiklerten rundt canacol og cor-6 kan holde den igjen.
Får Iox opp produksjon fremover, så er dette en gullkalv

Jeg var så nær å kjøpe på fredagen! Så får vi se hvor disiplinert jeg er, har bestemt meg for å ikke røre IOX eller APCL før noe mer konkret kommer til markedet. Kan hende det blir en vanskelig oppgave å forholde seg til sine egne lovnader…

1 Like