Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Men en veldig liten nedgang

April, Maj og Juni ligger alle fint over produktionen i Jan, Feb og Marts.

Mai (rekord mnd)

Boe/d* | Bopd**
2276 | 1834

Dager 31

Pr/dag
Boe/d* | Bopd**
7,42 | 59,16


Juni (økning fra mai)

Boe/d* | Bopd**
2208 | 1788

Dager 30

Pr/dag
Boe/d* | Bopd**
73,6 | 59,6

Vi har altså en marginal økning fra Mai måned da antall produksjons dager er -1 dag fra mai måned og dette på økt oljepris - “gross margin” opp. Kanon

2 Likes

Ja, enig i det :+1:

Woah, skjedde med olja da ?

Vil tro at fallet i oljeprisen henger sammen med Donald’s opptrapping i handelskrigen mot Kina. Så får vi bare avvente å se hvordan den utvikler seg videre. Kan jo åpne opp for noen gode kjøpsmuligheter :slightly_smiling_face:

2 Likes

Olja fyker nedover igjen, spennende å se hvor langt nedover aksjen skal

Fins ikkje spennende det

1 Like

Olja faller stygt fra der iox var oppe på 7,5 pluss, triggerne som det hele tiden hevdes kommer rett rundt hjørnet, tipper eg er noe lenger unna.
Ene etter den andre skal forlate iox nå, Pinocchios er en aksje med normalt lite volum bortsett fra da det kommer nyeheter, da er det noen gøye heading dager, nå er det tilbake til virkeligheten ser det ut til, så spørs det hvor man skal plukke den oppigjen etter utgangen rundt 7,2-7,40

4,8 Evt full kurs kollaps og 2,8 :wink:

Morsom aksje som svinger mye, men med negativ egenkapital er samtidig risiko trolig svært høy?

Hærlig når oljeprisen spiller på lag med tradngen min i iox, samtidig som melding om drilling som mannen venter, uteblir, iox er en hærlig aksje med relativt lite tilgjengelige aksjer

Er du inne igjen ?

Nei, tipper den skal lenger ned, så venter, oljeprisen må vertfall snu før iox gjør det

Samme her. Har spart litt krutt som egentlig skulle inn i Fun for en siste tur i Iox :slightly_smiling_face:

1 Like

rører seg bra denne nå:)

1 Like

Det var veldig det, eg gikk aldri innigjen eg, så sitter på stasjonen å ser kun i ryggen

Trenger ikke sitte på stasjonen, fortsatt tid:)

Hvad er jeres Targit ved indgang nu?

jeg har en snittpris på 6,83. kjøpte litt for tidlig:)