Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

får bruke noen timer i kveld å lese meg opp litt mer. finne ut om det kan være greit å sette inn en større sum over lenger tid. vist ikke blir det den daglige kjøp og selg å dra noen faste kroner ut av den. er helt rutine nesten å kjøpe halv ti å selge ut etter noen timer

Synes du treffer bra i denne for tiden :+1:

1 Like

Takk, kjekt at det blir lagt merke til, eg har hatt noen trader med en porsjon flaks i nå.
Iox er for min del ett godt eksempel på at man gjør dei beste tradene i selskapene man kjenner best.
Spennende om den krabber forbli 6,5 imorgen, men iox køyrer gjerne en tre dagers når den først går, så en target oppimot 7,5 kan være greit å sikte mot nå

1 Like

Moro at du gjør det bra der, artig at folk tjener.
Du deler gjerne tips her også, bra :+1:
Er det lov å spørre om ballpark beløp du er inne med ca? Du trenger ikke å svare, men moro å vite om du tjener 2000 eller 200.000 :money_mouth_face:

1 Like

Ja det er lov, nå har eg like over 60k til 5,88
Forge trade eg hadde da eg kjøpte like over 6 og solgt oppunder 6,4 så hadde eg noe mindre
Qec traden min for dei som fikk den med seg med salg på 3,2 og kjøp like under 2,6, hadde eg litt flere en eg har iox idag

PS : ikke alt eg tar i blir netto, eg tok et gig tap på siste handelen min der, da eg solgte på rundt 3,5 ett par dager før kvartalsrapporten

2 Likes

IOX Company update at Pereto Conference

 

Oslo, 13 September 2018: At Pareto Securities’ Oil and Offshore Conference today, Interoil Exploration and Production ASA is presenting a company update. Please find presentation material attached.

 

For further questions, please contact: [email protected]

 

 

******************************************

 

Interoil Exploration and Production ASA is a Norwegian based exploration and production company - listed on the Oslo Stock Exchange - with focus on Latin-America. The Company is the operator of several production and exploration assets in Colombia. Interoil currently employs approximately 60 people and is headquartered in Oslo.

 

 

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.

Pareto Company Presentation sep2018


This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.
Source: Interoil Exploration & Production ASA via Globenewswire

Nyheten er levert av GlobeNewswire.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180913.GlobeNewswire.HUG2215923

Ertet meg igår over at ikke solgte oppimot 6,5 som den tidligere har slitt litt med, eneste medisinen mot ergrelsen er å kjøpe mer under 6 idag

Skulle veldig gjerne hatt iox over 6kr som sluttkurs for at det ikke skal bli en nervøs helg

Er god grunn til å se oppimistisk på siste månedene av året med den denne fra q rapporten:
«In parallel, the company develops exploration prospects in the LLA-47 block and prepares to continue the drilling campaign later this year.»

Med drilling iløpet av året samt den spennede triggerne den nye tolkningen av 3D kan gi, så bør det kunnne være muligheter for ett løft o ett forventningsrally

Denne gangen ble jeg utolmodig og tok et lite tap.
Inn med tradepotten i en aksje med litt mere moment.
Lykke til

1 Like

Hvilken da? :wink:

:flushed::flushed::flushed::see_no_evil::roll_eyes::sunglasses:

Sitter eg, dog i minus og plukker en og anna

Brown er trolig helt ute nå, det vises til liste på HO der dei har 450k igjen, men da er ikke salg på Tor og Fredag medregnet.
Olja i 80, kan vi få en rekyl i iox nå?

1 Like

Fin start :wink:

1 Like

Har vert litt nervøs gjennom helga, gjorde godt dette :nerd_face:

Når vikingo-x1 meldes ferdig og spud i q4 meldes er kursen over 10kr.

Olja dundre videre, er det idag vi skal slutte over 6,5 da ?

Fylt på en del! Ser bra ut dette bruddet, samtidig som det bygger til en omvendt hode skulder hvor halslinjen er røde streken.

3 Likes

Brudd i kortsiktig chart også,Tror vi straks får et rally her. Bruddkortsiktig2509

3 Likes