Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Interoil production report for August 2018

Oslo, 10 September 2018: Below please find average gross operated production in August 2018 and corresponding numbers for July 2018.

| IOX operated | August 2018 |  July 2018 |
|   | Boe/d* | Bopd * | Boe/d* | Bopd** |
| Colombia | 1562 | 1155 |  1667 |  1258 |

* Barrels of oil equivalents per day
** Barrels of oil per day

Please direct any further questions to: [email protected].

***************************

Interoil Exploration and Production ASA is a Norwegian based exploration and production company - listed on the Oslo Stock Exchange - with focus on Latin America. The Company is operator of several production and exploration assets in Colombia. Interoil currently employs approximately 60 people and is headquartered in Oslo.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.


This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.
Source: Interoil Exploration & Production ASA via Globenewswire

Nyheten er levert av GlobeNewswire.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180910.GlobeNewswire.HUG2215026

Er reduktionen i olieproduktionen ikke mindre end forventet?

Nja, synst ikke det, pumpen var jo ute nesten hele juli også, så eg mener den er på linje med det som kunne ha blitt forventet

Brown redusert ytterligere, Ref tråd på HO

Da er iox plukker igjen, litt øre trading men det blir kroner av det

Forstår ikke helt hvorfor aksjen skulle falle sånn idag, produksjon burde være som forventet og Brown selger, intet nytt, eg har kjøpt en del idag.

Fin dag i iox og en nydelig ny inngang, synd det er så liten interesse for iox her, er jo en trader aksje for tiden som kan hevde seg med dei grommeste Funcom dagene

1 Like

:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

kjøpt og solgt litt frem og tilbake i forhold til hvor den bunner og topper. ikke satt meg inn i selskapet noe særlig. men er det hold i det jeg sånn smått har lest nå om kursmål 10 og 20 kroner. eller er det kun fantasier fra hegnar forumet?

Vi venter på Pareto presentasjonen. Den kan komme i dag eller i morgen. Mest sannsynlig etter børslutt i morgen.

å ja. de kommer med en presentasjon med høyt kursmål. folk kjøper som galne, for å deretter rive ut håret pga en overraskende emisjon ?
blir det en sånn en?

Er ikke pareto sin, men interoil sin til Pareto Oil Confernce som begynner i morgen. Interoil skal presentere på torsdag.

Det er jo snart standard procedure på Oslo Børsen…! Pumper op og så en emission…

åja. da blir det vel andre boller.
får prøve å få med meg den jeg da. prøve å la være å selge aksjene å satse på mer enn skarve 4% gevinst

ja det er sånn jeg har forstått det. å da er det jo litt lettere å tjene på korte opphold i en aksje også føler jeg. men man må være så konstant på for å få med seg alt og da. lønner seg godt om man klarer det

Kursmål må tiern kan man nok klare å forsvare, problemet til iox er at ting har en tendens til å trekke ut i tid, samtidig som det stort sett dukker opp ett hinder eller to på veien.
Fra å tidligere sittet lenge med stort sett stor beholdning, så er eg gått over til kun å trade aksjen, noe som for min del har fingert helt OK+

det er vel stort sett det jeg har gjort med denne aksjen også. fikk øye på den i desember 2017. å har gjort det ok der jeg og. men denne gangen eier jeg for smuler på konto. så har tid å se hvor den vil gå i løpet av en ukes tid.

Eg har følgt iox noenlunde tett over flere, det som stadig viser seg, er at hver gang vi tror det løsner, så kommer det altid en negativ vending, å da skal veldig mangen ut på samme tid, akkurat som mangen skal inn på samme tid ved good news, det er ett rellativt lavt antall aksjer i iox, så da får man desse enorme svingningene, så trading kan være lukrativt.

Wo og pumpen er en stor trigger som mangen har fokus på, men etter mitt begrep er det to ting som er enda viktigere :

1: ny tolkning av 3D
2: partner på resterende drilling program

Wo er så klart viktig, men for selskapet sin helhet ig langsiktighet, så er det drilling og igangsetting av flere brønner som er viktigst, og dermed en kraftig økning i prod, dersom det blir funn

1 Like

skal jeg ha noen mening om det må jeg nok sette meg inn i dette like mye som du har gjort. jeg bare lagt merke til hvordan det har gått som en jojo å klart å utnytte det til en grad med suksess.
jeg tenker for min del at jeg ser an utover dagen i morgen å kanskje torsdag om den virker å ville gå mer. typisk det at noen høyere opp stigen vet mer enn andre å det vil reflektere seg i kursen de to neste dager tenker jeg

En ting til, Argentina dukket opp som ett nytt land iox siktet til, må si eg håper på at Argentina evt er langt frem i tid, og at det er fullt fokus blokkene vi idag har.
Det har tidligere visst seg vanskelig for iox å ri to hester inn på oppløpssiden, ref Peru