Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

InterOil Exploration and Production (IOX)

iox_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2a7010350>

Veldig bra utvikling her nå, og eg er endelig i pluss igjen, men det mynter meg litt om det er en eller noen få som driver presser opp kursen, da har jo gjerne en tendens til å droppe nedigjen.
Får håpe det blir en tredagers

Ser ut som om det ble som eg fryktet, noen tok en Vollvik, laget sitt eget kjøpepress i aksjen uten at markedet kom etter, da blir det stort sett knall og fall

23/01-2019 08:45:27: (IOX) Bond interest payment confirmed

Wohhoo ny rentebetaling er utført. #luksusfellen #lyxfällan

Haha, merkelig å melde :joy:

Det spises av kassa, spørsmålet er : når må den fylles opp ?

Og obligasjonen har forfall om ett år

Det eg hele tiden har håpet er, er jo partneravtale på resterende drillingprogram og ny 3D tolkning, når dette uteblir samtidig som låneforfall kommer nærmere, så kan det jo etterhvert begynne å bli grunn til å bli urolig.

05/02-2019 08:36:55: (IOX) Vikingo well back on stream

Endelig noe å juble for, 2019 har vert dødens hitil :roll_eyes:

Ja, dejlig nyhed.
Men er reaktionen på nu 20% ikke vel meget ift. hvad der er af nyt? Vi vidste ko at vejen nok skulle blive repareret, og dermed at de nok ville kunne fragte olien fra boringen.
Synes ikke en opgang på 20% virker holdbart, alene baseret på den beskedne nyhed, men glæder mig selvfølgelig over opgangen, som gerne må forsætte.

Nu 33% op. Hvor langt op skal den?

Der må være mere undervejs. Dagens nyhed kan ikke retfærdiggøre det enorme volumen på så stor en stigning. Mon der er flere nyheder opvej, som nogen kender til allerede?

Gjorde meg noen kroner på denne i dag, men at den skulle gå SÅ mye på den nyheten?

Det er jo en nyhet son er ekstremt viktig og som gjorde iox falt nys da det ble meldt andre veien.
Lite aksjer i spill, så da drar det i vei, er er vel en tredagers på gang her nå?

opp 49%

krysset både sma100 sma200

And climbing🚀…

Tror du den stiger mer…? Er endelig i pluss etter vei-fadesen😖

Nu er det jo ikke blot vejen, der er i orden.
Overensstemmelse med de lokale om en ny vej samt brug af en olieledning.

Tja, det var jo en syk stigning idag, så mange vil jo tenke at den skal korrigere tilbake, men iox har gått kraftig før, og fortsatt dagene etter, eg tror den skal videre, men at den nok skal nedover igjen, først skal spiret settes over femmeren