Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Haha, merkelig å melde :joy:

1 Like

Det spises av kassa, spørsmålet er : når må den fylles opp ?

1 Like

Og obligasjonen har forfall om ett år

Det eg hele tiden har håpet er, er jo partneravtale på resterende drillingprogram og ny 3D tolkning, når dette uteblir samtidig som låneforfall kommer nærmere, så kan det jo etterhvert begynne å bli grunn til å bli urolig.

4 Likes

05/02-2019 08:36:55: (IOX) Vikingo well back on stream

4 Likes

Endelig noe å juble for, 2019 har vert dødens hitil :roll_eyes:

2 Likes

Ja, dejlig nyhed.
Men er reaktionen på nu 20% ikke vel meget ift. hvad der er af nyt? Vi vidste ko at vejen nok skulle blive repareret, og dermed at de nok ville kunne fragte olien fra boringen.
Synes ikke en opgang på 20% virker holdbart, alene baseret på den beskedne nyhed, men glæder mig selvfølgelig over opgangen, som gerne må forsætte.

1 Like

Nu 33% op. Hvor langt op skal den?

Der må være mere undervejs. Dagens nyhed kan ikke retfærdiggøre det enorme volumen på så stor en stigning. Mon der er flere nyheder opvej, som nogen kender til allerede?

Gjorde meg noen kroner på denne i dag, men at den skulle gå SÅ mye på den nyheten?

Det er jo en nyhet son er ekstremt viktig og som gjorde iox falt nys da det ble meldt andre veien.
Lite aksjer i spill, så da drar det i vei, er er vel en tredagers på gang her nå?

opp 49%

krysset både sma100 sma200

And climbing🚀…

Tror du den stiger mer…? Er endelig i pluss etter vei-fadesen😖

Nu er det jo ikke blot vejen, der er i orden.
Overensstemmelse med de lokale om en ny vej samt brug af en olieledning.

2 Likes

Tja, det var jo en syk stigning idag, så mange vil jo tenke at den skal korrigere tilbake, men iox har gått kraftig før, og fortsatt dagene etter, eg tror den skal videre, men at den nok skal nedover igjen, først skal spiret settes over femmeren

Får sjå utviklingen an i morgen tidlig…oljo er forsåvidt stabil og Donald-børsen er grøn, då blir vel ein positiv start🤭 Kan vel være lurt og ta litt gevinst og👍

Fra Investtech:
“IOX steg kraftig med 47.29% og sluttet på 4.63 kroner. Aksjen har ikke steget mer på en dag siden 8. juni 2018, da den var opp 51.72%. Omsetningen var dessuten meget høy. Til sammen ble det kjøpt og solgt for cirka 25 millioner kroner i aksjen, noe som tilsvarer 15 ganger gjennomsnittlig dagsomsetning. Aksjen har støtte ved cirka 4.15 kroner og motstand ved cirka 6.60 kroner.”

Da er det gevinstsikret ca 50% av beholdningen :star_struck:

1 Like

Har øget lidt i dag på 4,97 da jeg tror vi skal op og teste 6-tallet igen inden kort tid…