Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Denne aksjen må jo være en traders drøm. Så lenge stolleken får lov å pågå.

1 Like

Det er som Funcom ingamle dager👍

Forøvrig ville eg anse 5,2 som en pen utanf for denne gang

Fra Investtech:

Interoil Exploration & Production har brutt den fallende trendkanalen på mellomlang sikt og reagert kraftig opp. Det er foreløpig vanskelig å si noe om den framtidige trendretningen. Aksjen har støtte ved cirka 4.15 kroner og motstand ved cirka 6.60 kroner. Positiv volumbalanse indikerer at volumet er høyt på oppgangsdager og lavt på nedgangsdager, noe som styrker aksjen. RSI er over 70 etter en god kursoppgang de siste ukene. Aksjen har et sterkt positivt momentum og videre oppgang indikeres. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på mellomlang sikt.
Anbefaling: Kjøp

Spennende å se fortsettelsen, tror mest på at den nok skal tilbake igjen, iox aksjen har jo det med å miste volumene og interessen igjen like fort som den dukker opp på gode meldinger.

1 Like

Da er den over en krone undet intratoppen fra tidligere i uka, nok noen som sitter med noen dårlige kjøp nå, selv har eg komt inn igjen med 1/3 av salgene eg hadde rundt 5.2

Legger inn flere kjøp ned mot 4,30 så får vi se, trur den kan få en boost oppover igjen

synd eg blei for gniten på morran i dag, men kjøpene rundt 4,4 er vertfall i pluss og vel som det :slight_smile:

edit: legger ut salg mellom 5,1-5,18

11/02-2019 08:00:16: (IOX) Interoil production report for January

Man drømmer jo altid om høyere produksjon, men stabilt er bedre enn opp og ned, vikingbo er jo i drift nå, så det vil vel dra på litt fra nest oppdatering

Da var dei ute igjen, ble en bra trade det :+1:

2 Likes

Da er eg ute med alt, god tur videre :+1:

Solgte ut 40% og lagt inn igjen kjøp på 4,40…
Er ikkje erfaringen din at den dupper ned igjen…?

1 Like

Har du ikke fortrudt at du solgte?

1 Like

Først solgt det som ble kjøpt fredag, så ble det solgt det som var med fra før, og da alt ute, hadde det ikke blitt solgt siste rest, så hadde eg fortsatt hatt aksjer :roll_eyes:

1 Like

Tjo, er jo vertfall det man håper når det selges, men den virket hissig på videre oppgang, ulik det var en tabbe å forlate toget no.
Det som alltid, eller vertfall tidligere har skjedd, er at det er noen elleville dager, før aksjen nærmest virker total uinteressant for markedet, da er kjipt å sitte inne uten at det er nok volum til å lirke seg utigjen.
Det kommer jo self ann på beholdningens størrelse man trader med, men stort sett så skal den tilbake til start.

Har alle her solgt sig ud/ned eller sidder i stadigvæk på gærdet?

Jeg sitter. De har jo ikke begynt å bore enda. Regnskapet blir fort blått med enda en brønn i drift.

Ser ut som det var tabbe å gå ut, men iox har har det med å ikke levere det som aksjonærene forventer, så greit å ta litt gevinst når den er der

Har solgt ned til nu 25% af det havde tidligere. Afventer at den skal ned og teste støtte, eller nye meldinger kommer.

1 Like

Så hvis der kommer gode nyheder sidder du blot med 25 % :eyes:
Hvor mener du støtten er?
Ser ud til at 5,5 er meget stærk