Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Tja, 5,5 er en mulighed men de sidste dages volumen er ikke nok til at jeg føler mig sikker på videre retning endnu…

1 Like

28/02-2019 08:00:09: (IOX) Interoil Q4 2018 report

Intet positivt nytt vedrørende dialog rundt drilling, ser ut som knall og fall idag

Er med på at det ikke var noget som overraskede positivt (måske revenue), og at usikkerheden om planen for drilling består, men det var jo kendt allerede.
Så forstår ikke at den skal ned med 18-20% på dagens melding.
Jeg har suppleret min beholdning med 50% på dagens lave niveau.

1 Like

Iox trenger jo fortgang i drillingprogrammet og avtalen ser til og trekke ut, samtidig som det er låneforpliktelser som gjennstår, spørs om markedet tar innover seg iox står tulle i progresjonen.
Kommer altid nye muligheter i iox, det gjorde det også denne gangen og, eg avventer enda, som iox gjerne stiger flere dager på rad på gode meldinger, så faller den gjerne flere dager på dårlige meldinger

Kjøp på rundt 3.10-3.20?

Funket ihvertfall veldig bra kjøpet mitt i den leia tidligere i år :sunglasses:

Volatile greier.

Da er den over 4 igjen, skulle visst ha kjøpt da :roll_eyes:

Lukker vi over 4,15-20 er det stærkt comeback …

Som kronn nevner så er det ikke uvanlig at det på samme måte som oppgangen går litt ned dag 2 og 3 også, gjerne og helst på avtagende volum og mindre prosentvis fall. Følger med på tråden og vurderer en trade om riktig kurs for meg byr seg.

Jeg er ikke med for at trade men på et længere sigte. Supplerer også gerne på lavere niveauer, men vi får se… På sigt er den aktuelle lave kurs interessant i hvertfald

1 Like

IOX er en bra trader aksje! Men tror en skal vente med kjøp enda, gjelder meg da. :wink:

28/02-2019 22:13:55: (IOX) Rosa Siles steps down from the Board of Directors

Denne gang kom eg meg aldri ombord, grattis til dere som traff menst andre satt igjen på perrongen

1 Like

Fyllte litt ufrivillig på, på 4 blank, men nå ser det ut til ikkje og være så værst kjøp likavel🤭

1 Like

11/03-2019 08:00:26: (IOX) Interoil Production report for February

1 Like

Som ventet en oppgang da vikingbo har produsert jevnt

1 Like

Selges ned på lavt volum som vanlig på meldinger som dette. Kommer nok til å gå solid oppover om en dag eller to, når realiteten synker inn. Stadig nærmere boring også. Kjipt å sitte utenfor når den meldingen kommer.

Nei, det er ikke kjipt, det gjør ingenting det,
Iox har som vane å komme med andre meldinger enn det aksjonærene venter, det like gjerne være kjipt å sitte på innsiden med feil melding.
Ikke at eg venter negativ melding, men det er aldri risiko tilknyttet å sitte på utsiden, heller ikke her i Iox

Det er sant, men når “den” meldingen kommer så skal jeg være med. :wink: