Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Interoil confirms planned start of downhole operations at MMO, update on status on drilling of the Mazorca well

Publication of supplemental prospectus for Share Issue in Interoil Exploration and Production ASA

Preliminary result after expiry of application period for Share Issue in Interoil Exploration and Production ASA

70% ved andre forsøk. Noen som vet hvor mye av planlagt aktivitet dette finansierer?

Publication of Annual Statement of Reserves

Annual reporting postpone

Financial calendar

Fremdeles inne? Er det noen tidshorisont på når de skal bore de to brønnene de snakker om ?

Hei ble for mye emisjonener og rot med de. Så forlot skuten på vei ned

1 Like

Ja, forstod mange var misfornøyde med emisjonen. Jeg tok en lyttepost i dag basert på weekly chartet jeg postet i trading-tråden. Bouncer den her så er det lett 30-40% opp til trendtaket. Men kjenner ikke aksjen så blir med de 50k aksjene tror jeg. Er nesten ikke omsetning :sweat_smile:

Spørsmålet er jo hva de gjør med de 10 mill de «mangler».

Interoil Exploration and Production ASA (the “Company”) refers to its previous announcements regarding the Company’s ongoing share issue with gross proceeds of up to NOK 30.4 million at a price per share of NOK 1.20 (the “Share Issue”).

The Company’s Board of Directors have resolved to allocate and issue a total of 17,845,541 shares in the Share Issue at a subscription price of NOK 1.20 per share, resulting in total gross proceeds of NOK 21,414,000 to the Company.

Jeg vil sige, at det skal sgu’ være et heftigt teknisk signal før jeg går ind i den aktie igen, men held og lykke til alle der jager gevinsten i denne ørkenvandring af et selskab. Mere inkompetent og tilsandet setup skal man lede længe efter.

Ledelsen er fuldstændigt uden for rækkevidde imo. og jeg ser på ingen måde at selskabet er finansielt rustet til at varetage det lovede boreprogram, akkurat som det ikke var i stand til at varetage det tidligere boreprogram (9 brønde lovet, akkurat 0, zero, zaps, brønde er blevet boret i mellemtiden).

Jeg afventer selv den videre udvikling og vil udelukkende tage et firmærke, fordi aktien er ubeskrivelig volatil - den går nemt 50% på melding om at CEO har vasket hænder efter toiletbesøg.

1 Like

Smallcap er jo lett å pumpe da…

Det er nettopp det. Når jeg ser chartet (men det er et weekly chart så ting kan ta tid), så tenker jeg en eller annen melding kan fint sende den opp 30%. Men igjen, bare en liten post her @aborum pga. liten omsetning og negativ omtale av fra flere skribenter :blush:

Completion of share issue and new share capital registered

OSLO BØRS - STATUS COMPANIES PLACED IN RECOVERY BOX AND PENALTY BENCH

Interoil Exploration & Production ASA: Argentina operational up-date

IOX falder fortsat mod tidligere støtteniveau og all time low på ca. 1,00 NOK; et rally fra nuværende niveau vil medføre opportunisme for at sælge ud af porteføljerne og redde fjerene.

Financial calendar

Interoil announces changes in financial calendar