Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Joda, men liker best dei det ikke er penger innvolvert 🥸

1 Like

Hva låg wti prisen på gjennom q4 ?

nytt run oppover nå ser det ut til. fra HO:

Bullox:
Merinntekt fra snittet i Q4 til dagens pris: okt = 924 bopd/ nov= 848 bopd/ des= 965 bopd. Snitt blir 822,33 x med 25$ = 20.558 $ Dollaren står i 8,53 kr. Så da blir det 175 359 kr i daglig økt inntekt for olja😎

Berg. Snittet av de tre mnd. du nevner er 912,33 . :slight_smile: da er vi over 71 mil pr år i +

1 Like

Liker ikkje at aksjen ikkje har klart å løfte seg videre igjen, og det samtidig som det virker som «alle» er inne

litt enig Kronn, olja gått en del %. iox rører knapt på seg siste timene. får håpe den hopper til slutt idag.

Kjøpte mere idag og etter salg av Que.

Litt mange egg i samme kurv nå :flushed:

Både igår og idag, handlet eg litt oppunder 1,80
I tillegg så hadde eg med mwg noe fra 1,5-1,6

1/3 av beholdningen solgte eg idag til 1,86
Eg hadde ventet st deinskulle til 2 og over, når den da aldri klarte å forlate 1,8 følte eg meg mitt usikker, og kjøper heller igjen samme antallet npr den klarer å ta neste steg.
Eg har veldig sterk tru på at det endelig kommer til å løsne i iox, men er mitt bekymret over st det er den del aksjer som skal selges fra topp 3-4-5 på lista

Dette et bra nyheter da:

Goldman Sachs raised its Brent forecast for the second and third quarters by $5 a barrel to $75 and $80, respectively.

1 Like

IOX - Completion of private placement and new share capital registered

Signs new agreement in Colombia, plans further development activity in Argentina, and announces contemplated share issue

Løsner skikkelig no :pray:

Yderligere udvanding forude …

Solgte alt idag. Plukker nede på 1,5 etter emi er planen

Hvorfor selskapet ikke kunne, eller ikke valgte, å sette sammen Altair+disse 2 brønnene i en og samme pakke er jo en smule underlig. Så hva er det ? Var det siste kakelotteriet kun for allmuen som et plaster på såret, mens den siste skal gå til noen større ? LLA47 har ALLE gått og ventet på i 4 år, så her var det nok mulig å sette emien på en langt høyere kurs enn 1,46 om det var “vilje” til det. Dog med en annen innpakning enn Altair+LLA47 hver for seg.

Du er flink å selge på rette tidspunktene :ok_hand:

Tja. Emiaksjene skulle jo ut so var en enkel avgjørelse.
Prøvde å få på 1,53 men gikk ikke.

1 Like

Inne igjen :sweat_smile:

1 Like

Publication of prospectus and commencement of application period for Share Issue in Interoil Exploration and Production ASA

Subscriptions by large shareholders and extension of application period for Share Issue in Interoil Exploration and Production ASA

Production report for March 2021

1 Like