Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Interoil Q4 interim financial report

Interoil signs agreements in Colombia and Argentina; announces small private placement.

Der ja, nå begynner det å skje saker her :ok_hand:

Økte her rundt 1,8

Tok mye for å være meg her nå. På long long kontoen :sweat_smile:

1 Like

Litt obs på bh salg, kan kanksje legge litt press ell så lenge

Dei som kjenner iox, veit jo at den historisk tar noen elleville dager når den først innviterer til dans

1 Like

Handlet jeg og :blush:

Salgspress her nå, når ikke aksjen helt tok av sånn som ein hadde ventet av gamle iox, så er det vel mitt panikk salg nedover.
Er altså en del mer aksjer når enn fra tidligere kursfester, og det er aksjene fra konverteringen eg er litt spent pp, antar det nyttes mulighet for å lett nå, det har det ikke vert muligheter på tidligere på volum som har vert her

Hold ?

Fikk ikke fulgt med og fikk inn en ordre som ikke var slettet i tillegg . :tired_face:

Mulig litt av salgspresset var OPEC.
Nå er det avklart :blush::innocent:

Nå er jo oljeprisen godt i pluss fra stengetid i går, normalt sett så skal iox aksjen halde festen i gang over flere dager, men nå sitter det noen aksjonærer på topp som bekymrer meg litt.
Tror uansett at iox skal gjøre ny test på kr 2.
Den ene drilling var vel meget nært forestående, er skal det skje mye fremover.
Den lille emien blir neppe noe stort å bry seg med

1 Like

Investtech:
Omsetningen i Interoil Exploration and Production (IOX)var meget høy. Totalt ble det handlet for cirka 26 millioner kroner i aksjen, noe som er 45 ganger så mye som vanlig dagsomsetning. Interoil Exploration and Production (IOX) endte på 1.72 kroner etter en oppgang på 13.91%. Aksjen har ikke steget mer på en dag siden 8. januar, da den var opp 14.18%. Teknisk ser det også bra ut. Aksjen er trendmessig positiv på mellomlang sikt, har marginalt brutt opp gjennom motstanden ved cirka 1.70 kroner og en videre oppgang indikeres

Da har eg tatt en litt til idag, så for min del er det bare å slippe den opp 🥸

1 Like

Må kanskje til med en felles dugnad på 1,85 :face_with_raised_eyebrow:

Brudd der nå!!!

1 Like

Der ja :sunglasses:

1 Like

tror denne fort kan gå til 2,5 nå

1 Like

Ser gjerne det :grinning:

God motstand på 2,3 først

Er ikke du glad i dugnad da :wink: