Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Investor i unotert selskap ?

Tips på unotert selskap å sjekke ut hvis man vil være eksponert mot noe annet enn fisk i vannet er Alginor. De har satt «norgesrekord» i å få støtte fra EU med 180mill i EK og gunstige lån. Selskapet har utviklet en helt unik måte å høste tang og tare på.

Dette anses av SINTEF som en virkelig stor mulighet i årene fremover. SINTEF har flere rapporter liggende ute som er verdt sjekke ut.

Norge har enorme forekomster av høykvalitets stortare, som man feks kan utvinne alginat og fucoidan fra. Det spekuleres i om fucoidan kan ha en effekt mot corona.

Selskapet sikter mot notering i april neste år, men skal ha en prospektemisjon om ikke lenge.

De har en tomt og skisser på anlegget, men i og med at det ikke har penger enda eier de den vel ikke.

1 Like

Ville sjekket opp litt hvem som er ledere i selskapet og da spesielt Idar A Iversen…

Har du mottatt aksjene dine på din VPS konto? Har ikke fått mine enda. Fikk mail den 23. Okt om at alle hadde betalt og at de skulle sende det over til brreg.

Noen som har planer om å tegne seg hos Kvidul AS?

Står nok over, sjekk litt rundt han ene som er med. Er nok for min del til å holde seg unna.

Er det mulig å finne kursthistorikk på notc-aksjer noe sted? På notc.no ligger jo kun omsetning siste dag så vidt jeg kan finne. Ser jo DN osv har saker hvor de f.eks drar frem kursutviklingen i Huddly - hvor finner de tak i disse dataene?

Får dem i Infront webtrader via pareto hvertfall.

1 Like