Ut fra intervju (lenket til over, så ja). Men ikke noe som vises på clinical trial (enda).
Men ja, the plot thickness.
Kanskje det kommer noen drypp på Q3 til IO neste uke?
Ut fra intervju (lenket til over, så ja). Men ikke noe som vises på clinical trial (enda).
Men ja, the plot thickness.
Kanskje det kommer noen drypp på Q3 til IO neste uke?
Uansett om det er nivo+relatlimab eller ipi+nivo så virker det jo da som de har en særdeles aktiv dialog med BMS 
Men hvor er alle som var på TI før med faglig tyngde? Dette burde/må jo være interessant?? eller er det bare opplest og vedtatt at vaksine (uansett peptid eller mrna) vil fungere i kombo med immunterapi??
Det er vel med det som forutsetning at MSD og BMS gidder å engasjere seg i hvert fall 
Dette skulle jeg likt å hørt med egne ører!
Må være selve definisjonen på bold statement fra en CBO når du nettopp har permitert 50% og knapt har cash nok til å gå forbi varmretten i lunsjen…
"this narrow miss on significance is not the end for us, is the beginning, we will start additional phase 3 in melanoma and other indications”.
Lurer på hva selskapet skal si på Q3??
Må vel være breiale på en ren investor- og partnering-konferanse da 
jo, men regner med han ikke bare dikter fra løse lufta.
Endelig en flagging.
En mister Jorey Chernett krysser 5% eierandel. Ser ut som en privat investor med (veldig) stor lommebok og en fetish for small cap biotech’s. Neppe trader. Tydeligvis ikke så veldig bekymret for at det blir kroken på døra om litt når du slenger en plass mellom 30-40 mill nok på bordet,
Så @Jefferies i dag babler IOBT masse om den nye fase 3 studien med opptil 800 pasienter(!)
Den planlegges globalt og med Opdualag. Det viser seg nemlig at det har pågått en “investigator” studie parallelt med fase 3 med Opdualag(!) hvor man allerede har sett en effekt (lav n såe…)
(Den så jeg ikke komme)
Også samtaler med EMA og mulig tilbakemelding der før nyttår.
Så her kjøres det på!
Men så var det de pengene da? Synes BMS dette er såpass interessant at de smeller noen laks på bordet for å få ny fase 3 gjennom eller blir det en emi? Har ca. null tro på IOBT har kommet opp med denne nye fase 3 studien med opptil 800 pasienter på egen hånd (uten at det betyr noe).
Og hva skal nå egentlig Moderna gjøre når de skal planlegge potensiell fase 3 i løpet av 2026 men ikke har rettighetene i orden?? Skal de fortsette å gi fan å håpe ingen merker noe eller hva tenker de egentlig??
Uten hjelp så blir det vel en en homeopatisk utvanning av eksisterende aksjonærer.
Kan ikke helt se for meg det skje.
Jeg tenkte kanskje BMS kunne hjelpe litt til nå som de ser IO faktisk har drug som gir mer verdi for immunterapi med PD-1 hemmer

Men du utelukker det helt?
Mente det motsatt! Altså at det er vanskelig å se for seg finansiering videre uten noen form for ekstern backing.
Spørsmålet blir vel fort bare “når” og ev. “hvordan”?
Vil BMY vente på at PFS-data med opdualag blir mature?
Og: Hvor utvannende blir det?
Ja, merkelig opplegg dette her altså. Søke IND for Arginase-vaksinen skal de gjøre i 2026 og. Alt sammen uten penger 
Kommenterte så vidt Moderna:
“Just to give a little bit of more details on the T-win platform in itself because it’s really novel biology that we are pioneering here at IO Biotech - and now being taken on by other companies as well. But we are still front leading the field. […]”
sry, my bad. Helt enig.
Så hvordan dette løses blir spennende å se. Ser bare ikke for meg IO - som sparket 50% (?) etter FDA tilbakemelding - nå plutselig skal kjøre en over dobbel så stor ny fase 3 alene + søke IND for ny drug.
Ja helt merkelig.
Hvorfor ikke si et eneste ord om disse “investigate” studiene?? Er to til som er aktive. Ligger riktignok på CT, men å ikke si noe i noe fora også plutselig bare dra det opp fra hatten?
Hvilke?