Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IOTA (kryptovaluta/Internet of Things)

Nå har Iota brudd ned fra kilen. Satte en short nå på 3.89

1 Like

Fikk du tatt gevinst?

Hvilke parametre har du forresten på chartet, synes du har en så fin oversikt jeg ikke helt får til på egen skjerm :confused:

Gikk luften ut av ballongen?

Edit: var ikke rare reaksjonen?

Kunne tatt mer gevinst, men var mer styrke i den enn forventet. Kjøpte tilbake på 3.85 så var ikke store greiene.

Jeg bruker bare det standard chartet på bitfinex, med 1 hour candles og trend lines :slight_smile:

1 Like

Chartet har ikke nok streker spør du meg :joy::joy::sweat_smile:

Jeg kan ikke TA (tror jeg) og har ikke tatt meg tid til å finne ut hvordan jeg skal tegne trendlinjer. Sånn ser min chart ut :chart_with_upwards_trend::chart_with_downwards_trend::bar_chart::chart_with_upwards_trend::chart_with_upwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend::bar_chart::bar_chart: :

Men går overraskende bra og trade, bare synd jeg ikke startet med dette før 10.12. Ser forsatt at jeg kan bli bedre på å treffe inngang/utgang + kjøre mindre risiko og kortere trades

Setter pris på innspill.
Ukesoppdatering og status kommer på søndag@babyrage challenge

4 Likes

Faller på kraftig volum nå, støtte rundt 2.80 og 3.

Så når setter vi giringen? :stuck_out_tongue:

Haha, ikke godt å si. Jeg gikk ut med alt på 3.7, så avventer ny inngang nå… Det så lenge skummelt ut på volumet.

Nedgangen skyldes vel enkelt at nettverket ikke fungerer skikkelig per i dag, + at walleten ikke fungerer, i tillegg til en del FUD.

Yes. Er det noe informasjon rundt “Q”? Når kommer det mer info?

David meldte at det skulle komme i løpet av Q1 2018. En fiks på nettverket skulle komme denne uken… en såkalt snapshot. Vet ikke hva det innebærer.

Der slo stopp lossen min inn. Skulle ikke forundre meg at det var bunn :stuck_out_tongue:

Jeg er forsåvidt long i IOTA, men svir uansett når prisen faller :frowning:

2 Likes

Samme her. Nå er heldigvis kursen lavere enn min utgang, så avventer ny inngang. Kan gjerne gå mot null for min del nå. :stuck_out_tongue:

Blir spennende å se hvor bunn er nå

1 Like

Dominik sa på Slack igår at det kommer en stor nyhet til, ganske snart.

image

Veldig interessant artikkel synes jeg.

Skal ikke hype opp noe her, men fant noe som kan se ut til at Siemens kan være mulige partnere til IOTA.

Fant denne posten her:

Prøvde å fortsette å lete litt etter forskjellig info på nettet og fant han karen her som twittrer en god del fra Siemens sine innovasjoner/ideer ang. IoT.

https://twitter.com/WSWMUC

Twitter melding som i det minste som bekrefter mer på Siemens planer fremover og hva de vil prøve å få til.

Og en siste twitter melding som jeg vil legge til her som ser ut til at ny IOTA Wallet er snart klar. Er under Beta testing.

Som jeg sa tidligere, jeg er ikke her for å hype opp IOTA. Jeg har veldig tro på prosjektet å tenkte å informere resten her på forumet slik at dere selv kan lese dere opp og vurdere det selv om det er noe å satse på :slight_smile:

4 Likes

Det er ingen skam i å “hype” :wink:
Jeg trader bare i Iota, men har trua på opplegget.

Trader du da hele posisjonen din når du først holder på? Jeg legger gjerne inn noen småkjøp og småsalg her og der, men holder som regel på mesteparten.

Ja, trader rubb og stubb, kjøper gradvis på nedadgående, og likeledes på oppadgående.
Men når jeg logger av har jeg ingenting.

2 Likes