Den står jo i 2$ nå. Altså ca 16kr. Mente du 10$? For det hadde vært gode nyheter
Ja minst dobling fra forrige all time high!
Ser den er nr 47 på cmc-rankingen. Er det forsinkelser i tidsplan eller noe annet som har skapt fallet på ranken?
I likhet med mange andre har IOTA gått kraftig ned i verdi, men har ikke kommet seg opp igjen like raskt som visse andre - personlig tror jeg den skal opp igjen til over all time high og videre opp.
Dersom du gjør 1 stk send-transaksjon med Iota sin wallet, så må man huske på å generere en ny motakeradresse neste gang man skal ha noe inn på walletten. Blir kanskje noe tungvint og ubrukelig for hvermansen?
Jeg har ikke prøvd, hvis det stemmer høres ikke det bra ut. Tror ikke forbrukere er målgruppen men likevel. Noen som kan bekrefte dette?
En del av din personlige “seed” (på iotaspråk) blir avslørt i hashen ved en utgående transaksjon. Så man må generere ny motakeradresse med en gang men gjør en utgående transaksjon. Man kan ha samme adresse dersom man aldri sender selv, men må generere ny med en gang man gjør det. Synes det sier litt om teknologien…
Høres jo helt på jordet ut…
Men kjenner jeg krypto rett så kommer den sikkert til å gjøre det bra når fomo setter inn i høygir, sammen med så mye annet.
Stemmer! De bruker til og med adresser om igjen.
Iota er vel også programert i Java
En gammel favoritt dette her. Må innrømme at jeg ikke har fulgt utviklingen så godt, men sitter fortsatt med en bag, rett og slett fordi den kan være så veldig potent hvis de først lykkes. Denne er “binær” innen krypto og det sier ikke lite!
Prosjektet har ellers vært preget av krangling og søksmål.
Rett og slett fraværende hype her, oppgangen kommer ene og alene fra BTCs oppgang. Ikke er de i Defi-sfæren og ingen staking/farming så da har mye uteblitt sånn sett.
Men vi krysser fingrene for at de lykkes, så kan Richard Heart tre seg nedpå den helsikes lysestaken sin.
Kursmessig er det ikke alltid negativt at investorer ikke har troen på teknologien.
Zero fee smart contracts:
Forresten; ganske utrolig at det er over fire år siden tråden ble laget. Iota var årsaken til at jeg ble med i krypto! Kjente en som jobber i prosjektet og tenkte at da kunne det ikke være scam (som jeg tenkte all krypto var).
Etter dette har jeg kjøpt trolig minst 1000 ETH og kanskje 20BTC, sitter igjen med fire ETH og 0,x BTC og et uttall voins, noen verdiløse, noen som kommer til å bli verdt mye.
WAGMI men det har vært en humpete ferd!
Økonomisk satt nå han da? Iallfall hvis han fikk en del tokens i starten slik David fikk og solgte nogenlunde til rett kurs.
Haha, søkke. Gjør deg selv en tjeneste og ikke torturer deg selv ved å finne ut det nøyaktige antallet. Se heller fremover
#altseason
Herlig hvis det endelig løsner litt for IOTA, de har hatt endel motgang kan man si, men jobbet videre hele tiden.
Tror vel det men han satt gjennom bullmarkedet og ble med tilbake; husker vi snakket om det at han burde sikre gevinst men gjorde visst ikke det. Men han hadde tette millioner miota tror jeg så har han dem enda sitter han pent i det
Hehe ja bitterheten sitter løst, men kommer nok bra ut etter altseason