Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Iran - Småprat

Så spørs det da, om han sendte gratulasjonsbrev til en annen nasjon på 77års-dagen for uavhengighet, den 14.mai 2025.

Så vidt jeg vet, så gjorde han ikke det…

:thinking: :thinking: :thinking: :thinking:

DK

1 Like

DK

The end of the Ayatollahs in Iran; new wave of organized resistance began agains mullahs

DK

2 Likes

Krigsfrykt i Midtøsten: USA trapper opp mot Iran | Finansavisen

Tidsramme for Iran lyder ifølge News 1-2 uger !!
Så er Ford vel også ved Qatar

DK

DK

BREAKING: IRGC Families Defect To Crown Prince In Iran - Khamenei Panics

DK

Iran’s Foreign Minister: We’ve Reached An Understanding On Main Principles With The US

There Has Been Good Developments Compared To Last Round
The Two Parties Will Work On Potential Agreement Documents And Exchange Them

2 Likes

‘VERY IMPORTANT’: Trump spotlights CRITICAL turning point with Iran

Ingen aftale opnået lyder det :thinking: :thinking:

:rotating_light: BREAKING: Huge CLASHES In Iran - Nuclear Talks FAIL - IRGC Target Protesters

DK

2 Likes

Stemmer ikke med at oljeprisen faller :thinking:

Nej jeg var os lige inde og tjekke :man_shrugging:

Flere som nå melder om aktivitet

3 Likes

Hvorfor skal Iran mobilisere til “øvelse” om alt bare er fryd og gammen? Tipper oljeprisen står i +5% om litt.

1 Like

Fordi det er verre for USA å angripe hvis Iran er 100% klare enn hvis de sitter på ræva og tror at forhandlingene går igjennom.

2 Likes

Irans verste leder…LOL…Nettavisen har jo rett…

3 Likes

Det hadde bare sett så rart ut hvis de skrev: “Irans beste leder” eller “Irans eneste leder” :stuck_out_tongue:

Man kan mislike Trump alt man vil, men jeg tenker at befolkningen i Iran fortjener så mye bedre enn preste-regimet og Islamisme som styringsform at om man skal hjelpe Irans befolkning med å skifte ut et regime som neppe/aldri går frivillig på egen hånd så…ta magadraget og sett igang.

Lett å si for meg som ikke betaler noen pris for hva som enn skjer, men allikevel.

11 Likes

Russia, China, Iran deploy ships for joint exercises in Strait of Hormuz

https://www.google.com/amp/s/www.middleeastmonitor.com/20260217-russia-china-iran-deploy-ships-for-joint-exercises-in-strait-of-hormuz/%3Famp

:popcorn::popcorn::popcorn: