Så spørs det da, om han sendte gratulasjonsbrev til en annen nasjon på 77års-dagen for uavhengighet, den 14.mai 2025.
Så vidt jeg vet, så gjorde han ikke det…
Så spørs det da, om han sendte gratulasjonsbrev til en annen nasjon på 77års-dagen for uavhengighet, den 14.mai 2025.
Så vidt jeg vet, så gjorde han ikke det…
Iran’s Foreign Minister: We’ve Reached An Understanding On Main Principles With The US
There Has Been Good Developments Compared To Last Round
The Two Parties Will Work On Potential Agreement Documents And Exchange Them
‘VERY IMPORTANT’: Trump spotlights CRITICAL turning point with Iran
Ingen aftale opnået lyder det

BREAKING: Huge CLASHES In Iran - Nuclear Talks FAIL - IRGC Target Protesters
DK
Stemmer ikke med at oljeprisen faller 
Nej jeg var os lige inde og tjekke 
Flere som nå melder om aktivitet
Hvorfor skal Iran mobilisere til “øvelse” om alt bare er fryd og gammen? Tipper oljeprisen står i +5% om litt.
Fordi det er verre for USA å angripe hvis Iran er 100% klare enn hvis de sitter på ræva og tror at forhandlingene går igjennom.
Det hadde bare sett så rart ut hvis de skrev: “Irans beste leder” eller “Irans eneste leder” 
Man kan mislike Trump alt man vil, men jeg tenker at befolkningen i Iran fortjener så mye bedre enn preste-regimet og Islamisme som styringsform at om man skal hjelpe Irans befolkning med å skifte ut et regime som neppe/aldri går frivillig på egen hånd så…ta magadraget og sett igang.
Lett å si for meg som ikke betaler noen pris for hva som enn skjer, men allikevel.