Jaha…?? Tror du ikke er helt i takt med den vanlige iraner der,
Anbefaler virkelig å kikke på noen episoder av Tousi TV, så får du kanskje et mer nyansert syn på det iranske folk.
Det der er et et usaklig og tullete personangrep. Tror ikke du vet noenting om hva jeg mener om Trump - men er ganske nøytral ift han om det er av interesse, men jeg er av dem som ikke synes alt han gjør og sier er forferdelig “uansett” hva han gjør.
Dog; Liker ikke verken fremgangsmåte eller retorikk vedr Grønland, uenig i magas syn på Russland/Ukraina-konflikten (og var det punktet jeg fryktet mest ift at Trump ble valgt.) (men skjønner det delvis sett fra et USA-perspektiv). Fredspris-maset er latterlig/tåpelig.
Synes innenrikspolitikken i USA gir mening. Er også Enig i at Europa er under press og at ytringsfriheten synes i fare her nå enkelte plasser. Synes USA har hatt en bra påvirkning i Venezuela, men det gjenstår ennå å se utfallet av operasjonen der. Glad for at styret i Iran nå er angrepet og veldig glad på det iranske folks vegne som har blitt hørt.
Iran er ikke disse landene, – på langt nær… mulig ting går til helvete, men som sagt synes jeg det er håp og tar ihv ikke utfallet på forskudd.