Netanyahu kan i det minste velges bort.
Hele midt-østen er et ormebol. Har vel aldri vært fred der og vil vel heller aldri bli det.
Jo mer religion, jo mer ufred.
Mossad er hands down verdenshistoriens mest imponerende etteretningsorgansisjon
Samtidig har motparten vært veldig naiv. Mossad har kunnet “velge og vrake” i sårbarheter. Selskaper som Palantir har vel bistått også vil jeg tippe, med sine tvilsomme metoder.
Folk husker vel denne (angående hackede trafikkameraer i Teheran)
Når man legger til rette så er det jo like lett som å åpne en boks med makrell i tomat.
Ja, når man liksom aksepterer at personsøkere er tykkere, tyngre og mer klumpete enn moderne telefoner…
Det eminente med det angrepet var jo ikke at de drepte eller skadet så veldig mange alvorlig. Men det symbolske var jo 
Interessant video. Mange gode poenger fra professor Jiang, selv om han nok smører litt tykt på.
Ferskvannssituasjonen i Mid Østen var jeg ikke klar over var så ille. Dette er noe som i fremtiden måtte kommer til å bi problematisk.
Det med jihad, altså hellig krig, er også noe man ikke burde ta lett på. Det virker helt inngrodd i DNA’et til denne folkegruppen. Og med grupper av shia muslimer spredt utenfor Iran så kan de lage mye trøbbel. Europa er jo mer eller mindre åpent for disse gærningene.
Men hvilken planer Trump egentlig har med Iran? tja det tror jeg ikke han selv vet engang.
Så blir spennende å se. Er bare å håpe bedre krefter kommer til i Iran.
Ser ut til nedskytningen av 3 stk F-15E ble gjort av 1 stk F/A-18 med AIM-9X missiler.
Noe som er ekstremt mistenkelig, da man er innenfor visuell identifisering ved bruk av slike missiler.
NRKs første intervju med en iraner om hva de faktisk ønsker og synes:
Her er hva han snakker om om hva de ser for seg i tiden etter revolusjonen
Om Israel og USA går etter vannet her, så får de jo hele befolkningen imot seg. Da må de evt få det til å se ut som om noen 3 part gjorde det. Ellers interessant vinkling. Veldig plausibel mhp kollaps i de landene som importere omtrent alt av mat/drikke via stredet. Det vil ikke ta så lang tid heller, ikke all verdens med land holdbarhetsdato, og de har nok ikke store lagre å ta av.
Det gjør vel IRAN også. På vestsiden har de vel ikke ferskvann, men osmose/desalinering anlegg?
Hur många länder tänker Iran senda droner till 
Ikke til Israel, de skyter dem ned for lett og billig, så alle land med amerikansk base? 
Aserbajdsjan har vel ikke amerikanske baser?
Det høres nesten ut som om to droner kom på avveie? 
Lurte seriøst på hva de drev med, men ser jo nå at dette er en aserbadsjansk enklave som jeg aldri hadde hørt om før.
Bare et spørsmål om tid før det brukes selvmordsdroner i USA og andre steder som hevn.
Tipper antall terrorangrep øker fremover.
Tja, gjør det det?
Har USA roet ned angrepene, de lar heller Israel utføre ? Kan virke sånn på nyhetsbildet