Israel styrer dette showet. Som vanlig.
Kontraproduktivt om demokratene ender opp med å få flertall i begge husene og dermed betydelig makt til å kontrollere den utøvende politikken. Selv om han helt sikkert kan holde det greit gående med utstrakt bruk av presidentordrer.
Vet ikke om den hører hjemme her, i Russland-tråden eller i meme-tråden:
(kanskje alle tre)
Så det du egentlig håper er at prestestyret skal få fortsette faenskapet sitt?
Men, har du tenkt tanken på at det kan være bunkere og tunneller under både oljelagre og raffinerier?
Siden ingen mennesker svarte:
ChatGPT: “The Shahran facility in Tehran is actually not a refinery in the strict sense. It is mainly a fuel storage and distribution depot , but it is still strategically important for Tehran’s energy supply .”
Dette trenger mao. ikke å ødelegge den gode stemningen mellom Bibi og Donald
Det ville vært temmelig idiotisk. Jeg tror du kan utelukke det
Hvorfor ville det være idiotisk?
Ingen gidder vel bruke bunker-bustere mot et oljelager?
Og om de sikter på bunkerene, så går oljelageret i luften, og hele godfjott-korpset hyler seg hese om miljøkriminalitet og krigsforbrytelser…
STRUCK: Several Fuel Storage Complexes Belonging to the IRGC in Tehran
Guided by IDF intelligence, the IAF struck these complexes, where the Iranian terrorist regime would distribute fuel to multiple military entities in Iran.
Polygon – kan du ikke bare en gang imellem abstraherer fra disse nogen gange AI generet forside og give dig tid til at se indholdet.
Du skal absolut spille “Kloge Åge” så snart du ser en forside af en video.
Syntes faktisk at videoen fortæller meget godt om det voldlige Regime indefra — det såkaldt “Moralpoliti” har godt nok meget på samvittigheden.
Dine kommentarer og skriverier bærer præg at man gerne skal være enig i dine meninger og holdninger og hvad du “Tror” – eller så er man i Bad Standing, og du forfølger skribenter.
Se videoen på You Tube og få den på Engelsk.
Hvilket overskud disse ukuelige Ukrainer har 
Ukraine to strike Iran’s drones: 50,000 drones already destroyed at home
Russian air defense systems in Iran lost a battle with US F-35s and Tomahawks
Iranian people celebrate the burning of police stations, people applaud US strikes
Experts discuss Russia’s help to Iran
TOUSItv – Ægte news inside Iran !
BREAKING: Iran’s Oil Sites DESTROYED - Israel Targets Mojtaba Khamenei
God søndag
Dansken
Abstrahere?! Du legger ut video på video med løgn og tull. Denne brukte altså et over hundre år gammelt bilde fra en henrettelse i Europa under din overskrift “Veja como eram EXECUTADOS os opositores do regime de Ali Khamenei no Irã“ (Se hvordan motstandere av Ali Khameneis regime ble HENRETTET i Iran.) Og du trenger da for fanden ikke å ty til løgner som dette for å beskrive grusomhetene prestene og revolusjonsgarden har begått i Iran siden 1979! Det er søppel, og det kommer i en stri strøm fra deg!
Tak for den – Hvad skal man bruge fjender til når man kan have venner som dig 
Dansken
UAE har fått nok av dronene som treffer mer eller mindre vilkårlig - selv om Iran unnskylder seg - og angivelig angriper infrastruktur for avsalting. Dette er kritisk infrastruktur da Iran (og andre land i midtøsten) er avhengig av avsalting for tilgang til ferskvann.
Samtdig sier Trump Iran ikke har noe igjen - verken marine, offiserer, launchere og whatnot.
Igjen - så fremstår det som Trump ikke aner hva han satt i gang, hva som er målet, eller hvordan ,komme dit.
Samtidig sier både Iran og USA at Hormuz stredet ikke er sperret, men knapt noen skip går igjennom.
På vestlig hjemmebane, og ellers - så har man sett nå i lang tid med egne øyne hvordan krig drives av billige masseproduserte droner. Men disse tas forsatt ut med svindyre missiler i begrenset opplag. Bortsett fra i ukr da, som nå får solgt sin erfaring til midtøsten og kanskje vesten sakte men sikkert etterhvert.
Og ellers i Europa er det Sjiamuslimer all over the place - klar til hellig krig.
Her hjemme ble det akkurat detonert sprenglandning ved ambassaden til USA.
Skal bli fint fremover.
Må si disse trådene på TI kunne blitt brukt som en studie i rudimentær kildekritikk.
Iran har forresten nå begynt å beskytte atomkraftverkene sine med oppblåsbare flyvende griser. Skal visstnok skremme bort innkommende kosher- og halal-missiler.
Skal ikke kimse av en flyvende gris eller to
Vet ikke hvor taktisk smart det er å annonsere det.
hvis det stemmer at de har anriket til opp mot 60%, så er det Laaangt over kommersielt bruk. Dette må hentes, ellers er alt de har gjort til nå forgjeves mhp hindre atomvåpen. Hva med det x antall Kg. de ennå ikke har gjort rede for, hvor anriket var dette ? ingen poeng å sette inn styrker til å hente noe en ikke vet hvor er ennå, for ALT må i såfall hentes.
Saudi-Arabia børsen er opp 2 % i dag, det er vel et positivt tegn for markedene.
TASI er jo mer oljebasert enn Oslo børs, så det betyr ikke at resten av markedene vil gå opp,men heller at oljeprisen gjør det. Og da går som regel børsene ned, såfremt de ikke er tungt veiet mot olje.
Hvor er det ikke behov for regimeskifte?
Jeg nevner i fleng: …
…
Nok en løgnehistorie fra inside Iran – Så er dere advaret – luk ikke link op 
LIVE: IRGC Fleeing Iran As Trump Orders SURRENDER - IDF Kills IRGC Military Head
OVERNIGHT: Oil facilities near Tehran targeted, Iran responds with missile barrage
DK
Positivt for oljeaksjer ja. Aramco, ala norske Equinor, opp drøy 4% i dag. I USA endte Equinor på fredag på 321,7 mot 216,7 på Oslo børs. Flytt gjerne innleggene over til oljetråden.
