Altså, premisset for utsagnene mine var
(antagelsen her er at den høye oljeprisen trigger korreksjonen)
Og påstanden min er at Trump ikke bare kan stikke. For Iran har sagt at de ikke vil avslutte krigen uten en fredsavtale. Mao, stikker Trump (dvs USA slutter å angripe), så vil Iran fortsatt angripe bakkemål og shipping. Mao, oljeprisen vil fortsette å være høy, selv uten at USA aktivt deltar i krigen. Mao, de amerikanske børsene vil fortsatt være tynget.


BREAKING: Armed Iranians Target IRGC In Tehran - Mullah Leader In Iran Killed By IDF


