Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kaffe småprat ☕

Jeg har bestilt @lassar sin julekaffi. Regner med at den kommer i posten på tirsdag. Jeg har store forventninger til denne :slight_smile: julekaffi blir julegave til de nærmeste venner og familie i år

Ah, insta ja. Satt langt inne å joine Snapchat så insta utgår, men skal sjekke ut hjemmesiden!

1 Like

Sitter og nyter min andre kopp med nydelig julekaffi fra Sogndal - kan virkelig anbefales. Jeg visste dette ble en god kaffe når jeg åpnet posen og duften av bønnene slo mot meg. Jeg har ikke rukket å prøve veldig mange ulike typer julekaffe i år, men de kommer uansett til å få meget hard konkurranse fra denne! Avbalansert deilig smak, ikke for “sur”, og avslutter med en fløyelsmyk og rund ettersmak.

Bra jobba @lassar ! :slight_smile:

IMG_9622

9 Likes

Hva er hjemmesiden til @lassar?

3 Likes

Fant @lassar sin kaffe helt tilfeldig i butikken :slight_smile:

Gleder meg til å prøve den i morgen

12 Likes

Fantastisk kombinasjon av melkesjokolade, og likevel overraskende frisk og søt leskende :yum:

:1st_place_medal: :clap:

6 Likes

Jeg kverner og bruker vanlig fransk presse på kaffe’n . Veldig fornøyd med det. rimlig løsning også.

Kjøpt en del bønner fra https://www.thebeanshop.co.uk/ siste halvannent årene.

1 Like

Koser meg med serbisk kaffe

**Edit kaffe kjøpt i Serbia. Plukket kaffebønnene selv, men ikke om jeg husker hva de heter eller tilhørighet nærmere.
Voldsomt stort bilde ble når jeg lastet fra mobil :roll_eyes:

3 Likes

Det går hardt på kaffi fra sognefjorden her i jula. Det ble årets julegave til familien

9 Likes