Flere oppkjøp?
Når de allerede har en ganske saftig mulighet til å printe aksjer og ønsker seg mer - i et ekstraordinært møte?
ja, jeg tror også det er flere oppkjøp det er snakk om.
Med de multiplene Kahoot nå prises på, må vel oppkjøp finansiert av aksjeprinting sees på som langsintig bull.
Behøver langt fra være negativt dette . De selskaper som har cash kan gjøre kjempekjøp i disse dager
Har gått litt inn og ut av kahoot siste 6 mnd, men helt ærlig tør jeg ikke å sitte ute av aksjen nå.
Føler vi kan få et stort oppkjøp eller andre drivende nyheter når som helst og vil ikke miste denne oppgangen.
Dersom man absolutt vil gamble med swing-trade anbefaler jeg å kun gjøre det med deler av posisjonen slik at du ikke mister all mulig oppgang om den kommer
Sitter å venter utenfor. Tror ikke denne er imun mot makro. Har de sagt noe om å komme seg ut av Merkur enda?
Skal noteres på OSEBX i Q1 2021.
Er ikke immune mot makro, men tror selv makro skal videre opp (SPX vil trolig treffe 3750-3800 før vi skal synke noe særlig mer imo)
Har en del mer tro på Crayon enn Kahoot i disse dager. Virker som kahoot sliter med å komme seg forbi 40-tallet, faller stadig tilbake.
Har jo brutt 42 og skal tilbake å teste bruddet. Ingenting går til himmelen uten at det konsoliderer .
Crayon er på slutten av sin wave 5, går ikke mye høyere enn 115 max.
For Crayon er 110-tallet historie etter q3.
Har troa på at Kahoot vil stige på sikt, men det vil ta tid fremover.
Ta diskusjonen i det emnet, men Crayon blir nok sell on news etter q3. Om vi dipper ned mot 90 eller til og med under kjøper jeg meg nok inn igjen.
Den skal få lov å konsolidere, men det skal mye til å forsvare mcap over 20 milliarder. Blir spennende å se detaljene i q3 rapporten, og hvilke segmenter de leverer vekst👍
Vil Arctic dumme seg helt ut? Tviler på det. Og denne fullmakten er bare en fullmakt
Men det kan godt hende kursen skal ganske langt ned likevel. Vanskelig å si hvor bunnen er
Hva er det som skal skje på denne general samlingen mener dere?
Hva med å lese innkallingen?
Hvorfor stiger de fleste aksjer i dag? Det ser ikke lysere ut i dag enn det gjorde i går. Snarere tvert i mot
FED whatever it takes osv osv. Hører hjemme i makrotråden kanskje.
Kjøp på dippen, har vært slik siden midten av mars Men har ikke noe med kahoot å gjøre, som jeg håper henter penger og gjør ett spennede oppkjøp
Tviler på at Kahoot lever sitt eget liv hvis vi får et generelt fall. Oktober har tradisjon for nedgang. Men vi får se