Noen som har noen tanker om teknisk nå? Er det etablert noe støtte rundt 46-47 nivået nå?
Det er et spennende område her, vet ikke om jeg tror mest på brudd opp eller ned
Får la markedet vise vei
Nasa
Pandemi-bekymret marked, men teknologiaksjene steg i Usa.
Fredag øynet USA-børsene et mulig gjensyn med nye nedstengninger, etter at Østerrike meldte at landet stenger helt ned førstkommende mandag.
Samtidig steg teknologiaksjer - på potensielt samme frykt for nedstengninger og muligheter for oppgraderinger til hjemmekontor og underholdning hjemmefra.
Er det bare meg, eller er dårlig/ingen kommunikasjon fra Kahoot til investorene? Har de kanskje ikke så mye å meddele? Virker som det blir sidelengs til det kommer noe juicy nyheter eller noe nytt om NYSE listing? Noen som har noe spennende tanker om det tekniske? Må jo ligge ann til å bryte opp eller ned snart?
I hvert fall ikke noe piss om at han trengte penger til å pusse opp badet eller noe: “hadde behov for likviditet” synes jeg er en ærlig måte å si det på.
Føler de deler mer enn de fleste, gjelder bare å lete litt
Jepp, masse bra nyheter her! Tydeligvis ikke så mye markedet bryr seg om. Får bare håpe vi får en trigger til å snu trenden snart da.
Sant det… Men viktig å se markedet generelt. Ser mye small cap og vekst i USA som sikkert er på 52w low. Hele markedet for small cap trenger boost. Det er vel large cap og spesielt fang som trekker opp. Får håpe momentet snur mot vekst igjen snart
Sterkt innsidekjøp det
Er det en mulighet at Softbank kommer i en klemme og må selge aksjer?
Har de noen gjeldsposter som må betjenes? Trodde de finansierte med EK.
Er vel ikke sannsynlig at de kommer til å måtte selge akkurat nå. Det er Kina investeringene som har fått kjørt seg hovedsaklig.
Det jeg håper på er at vi nå snur litt mer mot small caps growth i slutten av Desember, dersom det kommer et jule bull run som antatt. Da begynner Softbank sine investeringer å gå litt bedre, og antageligvis går det bedre for Kahoot aksjeprisen også.
Vet ikke om de har noe gjeld, men det er helt klart at man må kjøre en grundig analyse på Softbank før man kjøper KAHOT.