Er selskapet billig nå?
Eller må de fortsatt hente penger i nye emisjoner fordi det går i minus så det dundrer?
Så konklusjonen er at journalister som vil fremme sin egen agenda med å skape FUD rundt selskaper de ikke forstår - de er ikke alltid verdt å ta seriøst. Kanskje like greit å aldri ta de seriøst. Det virker også som de elsker å hate Kahoot av en eller annen grunn.
Kahoot var en solskinshistorie fram til over nyåret 2021. Selskapet har hatt stor interesse i media, som igjen fører til at det skrives mye om selskapet. Den siste tiden har negativiteten virkelig vært prioritert i media. Klart det manipulerer
Ja full forståelse for det. Kanskje bare vanskelig for å akseptere at en gråstein som Thor Chr. Jensen har hoppet på siste trend om å lage clickbait content for underholdning, mens jeg sitter å griner som en gammel gubbe. HE_HE
Den utviklingen der ser bra ut syns jeg. Blir spennende å se om det fortsetter i samme retning i 2022. Hvilket nettsted har du fått den oversikten der?
Skjedde det noe fundamentalt her i dag? Vanvittig til skrell.
Nei, er bare makro som drar den ned. Rentefrykt, inflasjon etc.
Og inflasjon og stigende renter skal jo bare fortsette. Så da er kahoot snart under 20 kr. Lurt å komme seg ut før det trengs russiske prosenter for å komme seg bort fra blodrødt.
Tror nok mye av oppgangen allerede er priset inn nå ass.
Det er vanskelig å si hvor en technologiHare som Kahoot hopper. Med såpas mange brukere over hele verden, så finner jeg lite på Oslo børs som kan sammenlignes?
Det er gambling så det rekker på kort sikt i alle fall. Er Rimi-Hagen via Canica for første gang i Kahoot med sine 1 mill aksjer?
Dette kan gå styggfort ned til 20. Kan kvartalstallene banke den opp til 30 igjen?
Kanskje jeg misforstår innlegget ditt, men jeg tenker at både 120 og 20 er like frakobla og at noe fornuftig og flytedyktig kan finnes i midten. Ikke bokstavelig talt, på 70, men kanskje 40-50 på caset slik retningen og farten på skuta er nå.
Ja, ser nå at det jeg skrev lett kan misforståes. Jeg kommenterte på renteoppgangen, at renteoppgangen er priset inn i dagens Kahoot kurs, og vel så det. Er ellers enig i det du skriver, at 120 kr og 20 kr er like feil begge deler. Jeg laster opp det jeg kan på kurser under 30 kr.
Hvorfor mener du den er billig under 30?
Jeg ser at selskapet har det vi kaller mote. Det går i pluss, har vekst, er kjent over hele verden.
Samtidig er det greit å merke seg oppkjøp som Kahoot gjorde når aksjen var høyere priset.
Jeg venter på at trenden fortsetter så får jeg aksjer til 22 om ikke lenge.
Som man kan se er utviklingen god, selskapet har god vekst og selskapet har etter min mening et stort potensiale til videre vekst. Da syns jeg inngang på under 30 kr er attraktivt. Billig syns jeg kanskje ikke er riktig ord, men ut i fra veksten og potensiale som ligger her så syns jeg inngangen nå er attraktiv ja.
Hei, hvilket verktøy er det? Ser bra ut.