Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Noen som har tekniske tanker om Kalera?

Jeg solgte alt i går. Akkurat nå venter jeg bare og ser. Den stigende trenden er brutt på høyt volum, så det er vel noen som omsider tar en del gevinst.

Er nok bare småaksjonærer som tar gevinst her nå.
Var en som kjøpe 1,5 mill aksjer i går på future kontrakt.
Kommer det nyheter om spac nå snart, kan vi plutselig ha en fordel av at flere selger seg ut av andre aksjer.

Av ren interesse, hvor/hvordan ser du kjøp av dette?

Hørte med megler i går når jeg så at omsetningen plutselig spratt fra 20 til 70 mill :slight_smile:

1 Like

Info om SPAC er nok ikke langt unna. Mener jeg også leste et sted at de også ville komme med informasjon om nye lokasjoner nå i Q1.

1 Like

Veldig spennende å høre mer om SPAC. Har brukt nedgangen til å øke, flott mulighet rett før det smeller.
Blir utrolig spennende med første Q i Feb.

1 Like

Har selv vektet ytterligere opp i går / i dag. Denne covid-fremkalte korrigeringen er både litt sunn, men også kortvarig. Det vil jo komme tall etter hvert som viser en utflating i smitte, og at vaksineringen gir resultater.

Empfehlung: Kaufen!

Verzehnfacher_2103.pdf

1 Like

Er den covidfremkalt?

Fikk ikke åpnet, hva er dette?

Nyhetsbrev fra Michel Doepke. Ikke noe nytt på Kalera, men den står fortsatt som kjøp.

1 Like

Den ligger i chatten på Xtrainvestor.

Er det SPAC-avtalen ti FREYR som driver denne i dag?

Og denne Tysk aksjeblogger anbefaler norske aksjer | Finansavisen

Ja, det er den.

Stille fra selskapet i januar, satser på nyheter snart. De har vel laget en oppskrift som gjør det enkelt å planlegge og etablere nye lokasjoner. De vil vel også melde oppstart i Atlanta i Q1.

Fra melding i desember:
-The company is planning to announce additional new growing facilities in the near future.

-BofA Securities will assist Kalera in its review of certain strategic options available to the company including a transaction involving a listed special purpose acquisition company (SPAC).

Fra prospekt:

4 Likes
1 Like

AppHarvest opp 43% første børsdag i går etter fullført SPAC

2 Likes

Blir jo spennende å se hvilken SPAC Kalera velger, og da ikke minst hvilken prising de blir enig om.
Når en ser på AppHarvest, og prisingen av det selskapet vs Kalera så er jeg optimistisk på hvor verdivurdering kontra dagens prising.
Q4-tall kommer jo også nå i februar (var det den 24.2?), og de vil jo gi tall fra produksjonen i FL. Videre så kommer de også med informasjon på ny lokasjon i Q1-21

Spennende tider for Kalera fremover mot sommeren.