Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Kalera AS: Contemplated private placement

Der kom emisjonen ja, 30 mill usd. Blir spennende å se hva prisen blir.

1 Like

og, den kom hendig plassert før SPAC-info. Dette slik at en kan få med seg oppturen den vil generere. Grei timing, kunne ikke gjort det bedre selv.

Det tok 19 minutter å fylle emisjonen. Imponerende!

2 Likes

Det er jo finansiering av kjøpet, så tror dette sån sett vil gi en ok kurs.

1 Like

Hvor ser du at det tok 19 minutter? Det er jo ganske sykt med 30 mill usd

Det er jo en ganske liten emisjon, mcap nå er jo på nesten 7 milliarder. Tror heller ikke rabatten blir stor. Hvor ser du at den er fulltegnet?

3,6% nye aksjer er jo ikke gærent. Ivertfall ikke for en som er vant til Biotek-emisjoner.

Generelt tilgjengelig informasjon fra tilretteleggere.

Som orionen sier så er det en liten emisjon, men likevel veldig positivt.

Likte webcasten, utrolig mye spennende i vente

Fikk denne av megler nå

*** Orders below NOK 45.50 risk losing out. Book will close at 17:45 CET ***

2 Likes

Sterkt!

1 Like

Kalera AS: Private placement successfully completed

1 Like

Meget effektivt og bra utført emisjon.

The Private Placement attracted strong support and interest from Norwegian and international high-quality investors and was significantly oversubscribed.

3 Likes

Fantastisk bra. Så glad at de har kjøpt opp disse og emisjons kurs på 45.5kr.
Må få tak i mer cash og fylle opp mer aksjer her :+1:t2:

1 Like

Kalera fortsetter å bygge stein for stein og det i ett hurtig tempo! Har doblet min posisjon ila en uke, og venter spent på nye meldinger om SPAC :blush:

Jeg laster opp på dagens snille åpning. Har doblet posisjonen min.

Kjøpte på emipris selv, så man ikke blir vannet ut. Veldig fornøyd med denne emien, perfekt satt.

1 Like

Artic justerer kurssmål fra 36kr til 60kr.

Med notering på nasdaq som nøkkeltrigger.

9 Likes
6 Likes

Tror IKKE det er tilfeldig at de pumper ut denne saken i dag. Dette betyr at informasjon om SPAC er rett rundt hjørnet. Denne informasjonen kunne kommet for flere uker siden, men er holdt igjen, og slippes rett før informmasjon fra KALERA om SPAC (dvs. hvilken SPAC de skal merge med… (kan det være SOAC?)
Uansett, blir ikke overrasket om informasjon om SPAC kommer først, deretter domestic lokasjon, samt en ny informasjon om global lokasjon deretter.

Har en mistanke om at KALERA også kan finne på å kjøpe opp en / flere av de øvrige vertical farmer-selskapene, men dette vil uansett drøye noe…

4 Likes

Spennende om hvilke news som kommer først ja, da noen skulle bare være dager unna. Jeg tror Lokasjon, deretter spac.