Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Hvorfor tenker du SOAC? Noen Kalera forbindelser der?

Nei, mer at verdien verdien på SPAC`en (ca. 3 MRD NOK), og det at den fokuserer på Sustainable Opportunities. Mye som passer, og noe som ikke passer når en kikker på kriterier m.m.

Mer om SOAC her:

Hørte gjennom Q4 presentasjonen på nytt. Jeg synes de leverer over forventning på fremtidsutsikter. CEO Daniel Malechuck er virkelig på, han legger listen høyt for hva som skal gjennomføres for selskapet i 2021 og videre fremover.

Her er det han avslutter presentasjonen med:

I can`t wait for you to see what lies ahead in the next week, weeks and months, because there are
many many more exiting announcements that are days away from being announced from Kalera.

Store lovnader, dette kan bli en bra vår for KAL aksjonærer.

Her er kjente aktiviteter for 2021, ink nyheter denne uken. Annonsering av nye lokasjoner er hentet fra IPO timeline, og noen av disse nye lokasjonene er nok noen av de som ble annonser i desember, altså en del tidligere enn forventet.

image

6 Likes

Er meget fornøyd med ledelsen i selskapet for min del. De leverer på alle områder, og har meget god timing på grepene de gjør.

Ser KALERA mellom 70 - 100 etter informasjon om SPAC-partner (hvor verdifastsettelsen vil fremgå). Blir overrasket om KALERA går inn i en SPAC med pris lavere enn 2BUSD (nåverdi 893 MUSD)

Kommer informasjon om SPAQ i Q1, det er bare å glede seg til fortsettelsen :slight_smile:

3 Likes

Prøvde å finne linken til videoen, men fant bare linken til Teams-presentasjonen, og der lå det ikke noe opptak. Kan du dele den? På forhånd takk!

INVESTOR | Kalera

Trykk på join og følg instruksjoner videre.

Forsøk: Se på nettet (uten å logge inn på Teams) og bli med anonymt, funker for meg når jeg testet nå.

1 Like

ABG med oppdater kursmål 53

5 Likes

Hva har de konkret sagt rundt lansering av SPAC ? Noe mer enn det som har kommet frem i børsmeldingene?

De sa på Q4 at det er en ongoing process.

2 Likes

Hvor ser du dette?

ResearchPool

• Kalera believes that combining with Vindara will enable it to maximize shareholder value from future M&A and
    strategic partnerships which are already under consideration.

Er en ganske lovende investeringstese her, føler jeg.

2 Likes

Ceo lovet jo også spennende nyhetene kommende uke, uker og måneder, veldig spent på hva som evt dukker opp denne uken.

2 Likes

Ja, ble litt interessert selv nå. De er voldsomt frempå, og til nå har de levert veldig bra!

1 Like

Hvor er dette fra?

Presentasjonen ifm oppkjøpet av Vindara :slightly_smiling_face:

Canica (Stein Erik Hagen) solgte halve posten sin sist torsdag, hva kan ligge bak det tro.

1 Like

Var det i hele tatt omsetning nok til å selge så mange aksjer? Ser merkelig ut. Solgt 5,7 millioner aksjer.

Kanskje de lånte ut aksjene ifbm emisjonen.

Der har man svaret.
Oslo (TDN Direkt): Kalera har hentet om lag 262 millioner kroner i en rettet emisjon gjennom allokering av 5,75 millioner aksjer til kurs 45,50 kroner pr aksje.

Noe som stemmer på en prikk.

1 Like