Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Betydelig lavere enn arctic(60) og ABG (50) men veldig positivt at flere meglerhus tar opp dekning, fører til større oppmerksomhet rundt selskapet

1 Like

image

4 Likes

Takk for deling👍
Satser på at vi nå passert bunnen for denne gang.
Dobbelt bunn that is:-)

:+1::+1: god lesing der. Bra at flere hus dekker aksjen. Blir et spennende år for de som sitter long.

1 Like

Kalera moves towards a U.S. listing of its shares

3 Likes

Red Lobster CEO Kim Lopdrup Named Chairman of the Board for Kalera

Kalera AS – financial report for the first quarter 2021

Jeg synes dette ser strålende ut, men det er tydeligvis ikke så mange som er enige - foreløpig…

1 Like

Det var ikke helt topp. Men det er jo en langtids investering. Jeg har tatt litt stopp loss på 29kr. (Realisere tap og så kjøpe inn igjen på sikt)
Litt ustikker i og med at Børs er All time high og det går nokk litt lenger tid en jeg håpet på med USA + at de bruker ganske mye penger.
(Men når jeg selger så pleier den alltid og gå rett opp…

May 10, 2021. Kalera (Euronext Growth Oslo ticker KAL, Bloomberg: KSLLF) one of the fastest-growing and
largest vertical farming companies in the world and a leader in plant science for producing high-quality
produce in controlled environments, today announced it will be releasing results on May 12, 2021 for the
three months ending March 31, 2021 according to the Company’s financial calendar. Arctic Securities AS
will host the Company’s live presentation to take place on Wednesday May 12, 2021 at 10 AM Easter
Standard Time (4 PM Oslo - CEST). Participants please sign up for Kalera’s Q1 2021 webcast by sending an
email to events@arctic.com

Fra E24: Omsetningen økte til 339 millioner dollar, fra 21 millioner dollar på samme tid i fjor.

de har vel lagt på 3 nuller for mye

1 Like

Utelukkende positiv rapport.
Selv om vi kanskje hadde håper på Nasdaq i Q1/H1, så er det bedre at de tar tid, og ikke stresser i et dårlig SPAC marked. Kan være flere grunner til det, men mitt bet er at det er færre ledige tomme selskaper (spac) igjen etter boom’en, så de som er igjen priser seg urimelig.

Costen vil fortsette å være høy til de får opp flere bygg.

1 Like

Ja jeg skal inn igjen, men når jeg første har realisert tap (Redusert skatt) så kan jeg alltid vente til de bryter ut av den negative trenden, Jeg håpet på at Q1 skulle gi den boosten i morges (Men det klarte de desverre ikke) Alle vekst aksjer har jo falt enormt i det siste så vi får følge nøye med.

Q1 2021 revenue of USD 339K up 1,514% vs. prior year and 49%
vs. the prior quarter

1 Like

Haha, skjønner feilen da, man forventer jo at et selskap verdsatt til 4 mrd har omsetning i ihvertfall millionklassen :smiley:

Kalera vil på børs i USA og får ny styreleder – E24

Q1 presentasjon kl 1600 i dag. Send e-post til Artic for invitasjon.

Participants please sign up for Kalera’s Q1 2021 webcast by sending an
email to events@arctic.com (mailto:events@arctic.com)

1 Like

I Q1 var det kun én lokasjon i drift.
Første innhøsting i Atlanta var i slutten av april.
Oppskaler(a:-))ingen har knapt startet.
Noen vil kanskje driste seg til å si at dagens kurs er et røverkjøp…

Jeg er klar over det, men det var neppe artikkelforfatteren :wink:

2 Likes

Noen som har link til webcast? Arctic er vel for opptatt med FT til å svare på mail.