Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Riktig prising av KALERA er mellom 1,6 og 3 BUSD etter notering i USA / før julen ringes inn -21.

Spiser verken jakker eller pannebånd om dette slår feil (opp, eller ned), men salat derimot :slight_smile:

2 Likes

Hva skjer?

Lurer jeg også på, kursalarm trigga hos meg her, ser en grønn fin candle med en lang wick til oppsiden. Volumet var ikke mye å snakke om da, ser ut som en fake-out, men er det noe news her nå? :thinking:

Prøvde meg på en heads-up i chatten kl 12.30 på breakout. Lite respons

1 Like

Ingen news utover at Kalera er på vei til Nasdaq, og at det virker som nedsalget til bl.a. DNB SMB er over.
Selskapet er grisebillig sammenlignet med peers.

1 Like

Kalera ble tatt opp i msci micro cap index idag. Dette i kombinasjon med at DnB smb nærmer seg ferdigsolgt var trolig triggeren for stigningen vil jeg tro.

Var nok en bjellesau som løp inn her og begynte å hype den i går ettermiddag.

Hvem sikter du til?

Hvor er den hypet? Er det XI-hype?

Cola!

Ikke sikker på hva du mener med det. Klarer ikke helt volummessig å se hypen.

Var bare det at vi svarte med samme spørsmål samtidig. Da får du kose deg med en Cola.

Jeg ser heller ikke hypen, men ser ikke bort ifra at xtra investor hyper, slik de gjør innimellom.

1 Like

Bingo.

2 Likes

Har Kalera blitt hauset på XI? Pga nasdaq-notering?

Nope, men blitt hauset fordi det passer seg.

Garantert derfor man ser prisøkningen som er nå.

Bare pass på så man ikke får bøttevis med aksjer i ansiktet.

2 Likes

Alltid gøy når UlfHausse skal fronte et langsiktig case sånn at han kan høste en kortsiktig gevinst?

Og dere mener twitter-kontoen til Ulf Huse kan få Kalera opp 13%?

Ser ikke på det som en umulighet, nei

På en aksje med så lite volum til vanlig, definitivt.

1 Like

Det er nok med på å bidra, ja. Men så er det også flere som har sett på nedsalget til fondet, og at det nærmer seg slutten. Når det da kom en breakout på den fallende trenden var det flere enn bare Ulf og hans twitterskare som tok inngang her.
Jeg vet ikke hvem Ulf er, og følger ikke Twitter eller XI. Har hatt øye på den siden jeg kom inn på sist emi, og har blitt med ned fra 45,5. Har ventet på at den skulle bunne for å øke. Får håpe det ikke er en fakeout vi ser.