Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Denne kommer til å gå som en kule når den noteres på Nasdaq!

Det jeg og håper. Derfor er ikke mine aksjer til salgs nå. Så vil jo tiden vise om det er lurt

Skulle ikke solgt 50% i går🤷‍♂️
Men, resten gikk ut i dag.
Har lært på den harde måten å selge på news, og kjøpe i stilleperioder.
Sniker meg tilbake ila et par måneder.

1 Like

Hvor får man lest Q2 rapport? Står at den skal ligge på INVESTOR | Kalera men den er ikke der.

Newsweb

https://newsweb.oslobors.no/message/539283

Husk å melde deg på hvis du vil se presentasjonen kl 1600 i dag:

Participants please sign up for Kalera’s Q2 2021 webcast by sending an
email to: [email protected]

Uff så blind jeg er, takk.

Luftslottet sitt dette tenker jeg…
image

1 Like

Noen som vet hva som har skjedd med APPH?

Wed, August 11, 2021, 4:03 PM

In this article:

Explore the topics mentioned in this article

SAN DIEGO, Aug. 11, 2021 /PRNewswire/ – Shareholder rights law firm Johnson Fistel, LLP is investigating potential violations of the federal securities laws by AppHarvest, Inc. (NASDAQ: APPH, APPHW).


Saken i APPH gjelder mulige brudd på lover tilknyttet verdipapirer.

1 Like

Jeg vil tro at fallet i Apph har skremt noen Kalera investorer og at derfor kursfesten stilnet.

Mulig investorer ble skremt av fallet i APPH i dag, men saken handler jo ikke om hva de produserer. Det handler trolig om lovbrudd tilknyttet håndtering av verdipapirer. I mine øyne så skal ikke dette ha sammenheng med forretningsmodellen for hverken APPH eller @Kalera . Regner med aksjekursen for @Kalera legger seg på “riktig” nivå de neste dagene. Når det er sagt så mener jeg riktig nivå bør være “the subscription price” på NOK 36.68 :wink:

2 Likes

Synd du melder deg ut nå. Jeg mener det kommende halvåret er Kaleras halvår :wink: Les: notering på NASDAQ :wink:

1 Like

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-08-11/bad-tomatoes-at-spac-s-indoor-farm-empire-send-shares-tumbling

Jeg har jo fulgt disse siden dag 1 og har fortsatt troen, men med App harvest og problelmene som Kalera har hatt med lys viser at det ikke er en enkel reise dette. I og med de kjøper opp nye selskaper så blir det vel enda en emisjon ? Jeg mener de burde fokusere på og få fabrikkene opp og gå før de expanderte enda mer…
Jeg trodde de skulle melde om en til fabrikk i disse tider, eller har de satt det på hold pgr kostnadder og starte de nye fabrikkene. Eller har de endrett strategi og kjøper opp i stedet ?
(Jeg er helt ute av alt av aksjer akkuratt nå men følger godt med disse flotte selskapene)

Veldig Bull Kalera. De leverer on budger on time og har en fantastisk strategi i hele verdikjeden. Selv uten børsnotering vil aksjen gå. Som de selv sier så er de farmers First. App Harvesr er SPAC spam!-en konkurrent mindre

Her har dere hovedårsaken til fallet i APPH:

Altså ikke et sektorbasert problem, men guidingen fra ledelsen i APPH.

EDIT:
Vil poengtere at APPH ikke er veldig sammenlignbar med KALERA bortsett fra at de dyrker innendørs.

1 Like

Fra presentasjonen igår

1 Like

Har skrevet en simpel fundamental analyse av Kalera, noen som vil gi litt feedback?

Del den gjerne