Kan det være de siste emisjonsaksjene som gikk i dag? Hardt salgspress av roboter i det siste og dette kan være et turningpoint.
Gikk den kun 2% på et nytt anlegg? Var det kjent fra før?
Denne nyheten har vært ventet, så ingenting nytt sånn sett. Grunne til at kursen gikk litt var at det ble et snev av oppmerksomhet rettet mot aksjen. Er nok mange som hadde «glemt» denne.
Interessant at de velger å legge det i Seattle. En stor konkurrent, Plenty, skulle egentlig etablere seg her, men måtte skrinlegge disse planene. Grunnen var at deres setup ikke var skalerbar nok for bygget de fant! Kalera rapper Seattle, og er førstemann.
Fantastisk bra. Dette er vel en av de mest spennende aksjene på børs. Kombinere «robot» styring og matproduksjon må jo være noe for fremtiden. Med mer tørke/pandemier kriser osv så er det på tide hi tenker nytt. Nå har de kommet over testing og er i siste fase for storproduksjon over hele USA. Volumet på slutten i dag kommer nokk til Og fortsette i morgen så håper vi at de som skulle selge måtar solgt. (Emisjons aksjene tror jeg har lock up på 1 år.)
Visste ikke at emi aksjene hadde lock. Synes det har vært veldig salgspress i det siste, og godt og se det ble ordentlig volum i dag. I morgen kan det være at penger fra Us også skal inn. Finfin meldig
Vet ikke hvor dette kommer fra, men er ikke generell lock-up på emisjonsaksjene. Hvor står dette? Jeg har fulgt med på aksjonærlistene regelmessig, og der blir det kjøpt og solgt av de som kom inn igjennom emisjonen.
Hvor henter du ut auksjonærlister? Har ikke tilgang til de igjenom tekinvestor enda.
@pdx Do you hear me?
Finner ikke Kalera på min. Gjør du?
Vi har ikke lister fra kalera enda.
Kan være den dukker opp i neste oppdatering. er @pdx som har kontroll på hvilke selskaper som skal legges til.
Listene kommer fra VPS. Siden de er så dyre må jeg vite at etterspørselen er der for å bestille flere. Stem gjerne via dette skjemaet: https://forms.gle/b91jNxjzpdRJguXd8
Jeg har stemt
- Jeg og
- Nei takk, jeg liker ikke lister
0 stemmegivere
Arctic med en liten oppdatering etter ny lokasjon ble kjent.
- Kalera announced yesterday, that they will establish a large facility in Seattle, Washington.
- Kalera is targeting 16 large facilities by Q4/22 and in total 40 facilities by end 2025.
- Measured in tonnes, Kalera will be 3x the combined production of Aerofarms, Bowery and Plenty by end 2022.
Kalera snart 20% opp denne uka, har det droppet noen analyser som man ikke har fått med seg? Hyggelig med reprising mot emipris .
Arctic hadde conference call i slutten av forrige uke, samt melding om Seattle. Kan ha noe med det å gjøre. Var i hvert fall ekstremt bull conference call
Det kan jo være en årsak til økt omsetning
14% opp nå RT 29,495
Kalera to Open Vertical Farming Facility in Ohio, Bringing Fresh, Locally-Grown Greens to the Midwest
Her går det unna