Shorten er på 700k aksjer, vanskelig å dekke inn med siste ukers omsetning/volum!
Spørsmål: i dag har jeg egne aksjer i Kalera i VPS/Bank (Sbanken). Traderen til Sbanken kan ikke handle på NASDAQ. Hva anbefaler dere å gjøre før den 27. juni? Les: beholde dem i Sbanken eller flytte dem til en VPS/Bank (f eks DNB) som kan handle på NASDAQ.
Jeg har det samme problemet hos Sb1 Markets, men de har utenlands depot-konto. Koster meg 2000kr i året, men det må det være verdt tatt dobling av kurs i betraktning!
Er det virkelig 700k aksjer short her nå? Må ikke de tilbakebetales før kalera går av børs?
Er jo ikke volum for å hente inn de aksjene vel?
Ref rykter om at selskapet registreres i Irland for å kunne handles innen EØS;
Noen med konkret info rundt dette? Aksjene er registrert i holdingselskap for min del, så relativt ugunstig med amerikanske aksjer.
Noen som så callen igår? Kom det frem noe?
Kalera S.A. - Minutes of extraordinary general meeting - proposed business combination of Kalera and Agrico
Vet du når vi får vite mer fra Agrico, ifht redemptions osv?
Er det noen som skjønner denne veldige oppgangen til Agrico i kveld?
Pluss 48 prosent!
Skrekk og gru gjennomsnittet per aksje nå. Yikes!
Ja folkens, nå får vi se om luftslottet blir solid eller ikke…

hva mener du?
Første dag på nasdaq skal altså være i dag. Agrico kursen stengte i går på 13.36 opp 43.66%. Er veldig vanskelig å forutsi hvordan dette går. Hva tror dere andre?
Jeg ser at jeg fortsatt har mine kalera aksjer på euronext growth, klarer de å ordne dette før 15.30 i dag da?
5 timer og 43 min igjen til NASDAQ åpner 
Og er aksjekursen i AGRICO er 1:1 med KAL så gikk den til 14.18 dollar i etterhandelen i går kveld;), les: Agrico Acquisition Corp. (RICO) Stock Price, News, Quote & History - Yahoo Finance
Om den åpner der oppe, er det nok mange som ønsket de handlet Kalera på 8kr mens de hadde kjangsen i flere uker. ( tilsvarer vel rett i overkant av 5$ etter bytteforhold )
Selv måtte jeg melde flytting til nordnet nå, for sbanken tilbyr ikke utenlandshandel, og kunne ikke tilby kjøp og salg videre