Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Shorten er på 700k aksjer, vanskelig å dekke inn med siste ukers omsetning/volum!:crazy_face:

1 Like

Spørsmål: i dag har jeg egne aksjer i Kalera i VPS/Bank (Sbanken). Traderen til Sbanken kan ikke handle på NASDAQ. Hva anbefaler dere å gjøre før den 27. juni? Les: beholde dem i Sbanken eller flytte dem til en VPS/Bank (f eks DNB) som kan handle på NASDAQ.

Jeg har det samme problemet hos Sb1 Markets, men de har utenlands depot-konto. Koster meg 2000kr i året, men det må det være verdt tatt dobling av kurs i betraktning!:+1:t3:

Er det virkelig 700k aksjer short her nå? Må ikke de tilbakebetales før kalera går av børs?
Er jo ikke volum for å hente inn de aksjene vel?

2 Likes

Kalera - Last day of trading in Kalera S.A.'s shares on Euronext Growth Oslo

Received application for delisting

Ref rykter om at selskapet registreres i Irland for å kunne handles innen EØS;
Noen med konkret info rundt dette? Aksjene er registrert i holdingselskap for min del, så relativt ugunstig med amerikanske aksjer.

Noen som så callen igår? Kom det frem noe?

Kalera S.A. - Minutes of extraordinary general meeting - proposed business combination of Kalera and Agrico

OSLO BØRS - SUSPENDED

Vet du når vi får vite mer fra Agrico, ifht redemptions osv?

Dette er :star_struck::star_struck::star_struck:

2 Likes

Er det noen som skjønner denne veldige oppgangen til Agrico i kveld?

Pluss 48 prosent!

Skrekk og gru gjennomsnittet per aksje nå. Yikes!

Ja folkens, nå får vi se om luftslottet blir solid eller ikke…
:european_castle::slot_machine::crazy_face:

hva mener du?

1 Like

Første dag på nasdaq skal altså være i dag. Agrico kursen stengte i går på 13.36 opp 43.66%. Er veldig vanskelig å forutsi hvordan dette går. Hva tror dere andre?

Jeg ser at jeg fortsatt har mine kalera aksjer på euronext growth, klarer de å ordne dette før 15.30 i dag da?

5 timer og 43 min igjen til NASDAQ åpner :wink:

Og er aksjekursen i AGRICO er 1:1 med KAL så gikk den til 14.18 dollar i etterhandelen i går kveld;), les: Agrico Acquisition Corp. (RICO) Stock Price, News, Quote & History - Yahoo Finance

Om den åpner der oppe, er det nok mange som ønsket de handlet Kalera på 8kr mens de hadde kjangsen i flere uker. ( tilsvarer vel rett i overkant av 5$ etter bytteforhold )

Selv måtte jeg melde flytting til nordnet nå, for sbanken tilbyr ikke utenlandshandel, og kunne ikke tilby kjøp og salg videre