Merk at de snakket om en sale-leaseback avtale som nærmet seg fullført, der de ville motta opptil 22m usd. Opptil kan jo bety mye det, men gjerne dette er nok til å leve noen måneder til uten at det må hentes penger? Vet ikke hvordan slike fungerer, men regner med de får en lump sum med en gang, for så å betale leie tilbake.
Seattle var ready to, Singapore nærmet seg ferdig, og denne skal de faktisk bygge ferdig, ikke settes på vent som de andre (de andre mener jeg var Hawaii, Chicago(?), og Columbus). Aner ikke hvor mange penger som gjenstår for å få Singapore 100%, men tror det nærmer seg.
Nedskrivinger, som tilvirket sin del til at dette ble blodrødt, tror jeg ikke de er ferdig med. Men tror dette kan bli utsatt til de får revisor på besøk (er vel Q4?).
Har ikke rukket å sett igjennom tallene som er presentert, har heller ikke særlig roen på det. Men forstod det slik at de måtte kaste mye av det produserte dette kvartalet. Men at de nå forsøkte å nå ut i gjennom div kanaler som kunne gi opptil 6x salgsvolum. Dette vil hjelpe noe, kanskje.
Men selv om det har kommet dårlige nyheter fra et selskap, betyr det ikke at neste nyhet skal være bra. Så det er fort gjort det skjer noe uventet av det negative slaget også. Med så mye tvil som nå betyr det vel kanskje at det er et kjøpssignal. Har hvertfall aldri truffet på noen av de andre kjøpsnivåene her når jeg har vært positiv