Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Bruker Yahoo finance, men ser at det ikke er knirkefritt. Skulle gjerne hatt noe annet ja, i tillegg.

prøvd tradingview.com ?

Legger den til. Takk.

Jaja, jeg klarte ikke å dy meg. Fylte litt på 1.75😂

God pris

Det gjenstår å se! Frykter emisjon på 1.50

Havner den under 1.08… så kjøper jeg igjen. Nå sitter jeg på hendene og nekter å handle mer.

Tror jeg… tralla la.

Det er prekær vannmangel nå i deler av USA. Det bør komme innendørsdyrkerne til gode:

The Colorado River drought could cause food prices to rise - Vox

1 Like

I USA er det over 400 desalination plants. Og 200 flere i utvikling… tenk hvis vann blir enda en børsvare som man kan skru opp prisen på så mye en vil…

Vann er liv…

Jeg har drukket hav vann i 3 år. Avsaltet så klart :wink: (med microplast sikkert)
Men klimaeksperter sier havnivået stiger… så i praksis, blir det vannmangel når man har teknologien,…Sånn egentlig?

Dagens teknologi for avsalting av havvann er svært energikrevende. Det gir en høy pris for vannet som er en ulempe for de tradisjonelle dyrkingsmetodene. Vertical farming bruker inntil 90% mindre vann.

Jepp, jepp og jepp.

Det er kjempe dyrt, og ikke smaker det godt heller, men kan se for meg at det kan bli brukt som gullgruve i fremtiden… hvis man sier ordet mangel og krise, sånn cirka ilag…

Given Kalera Public’s higher probable upside, research analysts plainly believe Kalera Public is more favorable than AppHarvest.

Kalera Public beats AppHarvest on 6 of the 8 factors compared between the two stocks.

Kilde: https://www.etfdailynews.com/2022/08/25/head-to-head-contrast-kalera-public-nasdaqkal-versus-appharvest-nasdaqapph/

Kalera also announced that its Denver farm, the company’s fourth large-scale facility is fully operational, four months ahead of schedule.

Kilde: https://investors.kalera.com/news-releases/news-release-details/kalera-announces-expanded-retail-distribution

2 Likes

Da er det vel bare på det rene at ferden fortsetter nedover🤣

Det er rødt “all over”, dvs det er rødt for alle sammenlignbare selskaper i dag;)

Skrekk og gru. Det er bare røde tall. Kalera aller mest. Uff… :frowning:

Tipper dem lukter lang vei sure investorer…

1 Like

Thirteen growing seasons a year :wink:

1 Like

Jeg forventer 365 sesonger per år;) sådd noe hver dag ;p

Det er vel i praksis slik du skriver, 365 sesonger per år :slight_smile: