Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Karantenetips, aktiviteter med barn osv.

Alene hjemme i flere uker med 3 barn på 4 år eller mindre??

You are not prepared.

2 Likes

For å si det sånn, jeg tror ikke vi kan forvente svar fra PDX på dagtid :stuck_out_tongue:

2 Likes

Stengt

Dere er så forferdelig steinerskolen altså. Høres ut som kvinneguiden, hvor de hetser mødre som ikke serverer ungene hjemmebakt økologisk brød isteden for kneip fra remaen.
La ungene finne ut av ting selv eller kjede seg litt. Er bare sunt at de får kjede seg litt, og kan være greit med noen rolige dager og avslapping etter hektiske dager i barnehagen.

Evt gjøre som meg. Lås ungene inn på et mørkt rom og si at dere leker escape room.

5 Likes

Bare du ikke tar det enda lenger @Konamixx :joy:

2 Likes

Jeg er ikke mentalt forberedt på 14 dager med peppa gris.

5 Likes

Se grizly & lemen, moro for store og små. Evt lego filmene, de er faktisk overraskende bra, selv på runde 11.

2 Likes

Blir vel å finne fram disse for min egen del:

bilde

2 Likes

Uten å være ekspert på området vil jeg anbefale å lette litt på reglene om antall timer dataspill og TV-titting i døgnet, og sørge for at alle er inneforstått med en viss stilletid hver dag.

Fordi tider som dette kan medføre mye krangling. Være det bevisst, så kanskje man slipper å fylle ut skilsmissepapirene når dette er over! Hvis ikke det er skilsmisse man egentlig ønsker :slight_smile:

1 Like

Ikke glem Paw Patrol!

Bare å være skilt på forhånd det :grin::grin::grin:

1 Like