Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kitron (KIT)

Snart på tide med kvartalets Kitron-trade? Burde ligge over 9,6 i dagene før/etter kvartalsrapport?

Kan nesten ikke tenke meg noe annet, med mindre det surner veldig til i Washington…

Kitron er jo ikke veldig makrosensitiv heller. Mye lange kontrakter

Hva tenker dere om Kit om dagen . Ser den tøffer sakte men sikkert nedover. Nærmer vi oss en bunn her snart ?

Rundt/ litt over 9.10 ifht trendkanal

… og da var jeg oppe i 39k. Jaja, har vel satset ganske hardt på å at dette går veien nå. 20k i utbytte i mai 2020? :see_no_evil:

2 Likes

Jeg kjøpte Kitron i aksjeNM i dag og har ordre på Funcom i RL :grinning:

2 Likes

(Hvis noen lurer på hva pilen på 24.10 er så er det min bursdag).

3 Likes

Lurer på å ta litt her nå, stoler på @Christian :yum: pluss mindre stress enn kun Funcom :roll_eyes:

2 Likes

Heftig sperre på 160k aksjer på 9,30 :face_with_raised_eyebrow:

Sperre? Det er jo bare noen som vil selge veldig mange aksjer billig :slight_smile:

Det fungerer jo som en sperre. Tror ikke den er satt for å sperre kursen fra oppgang nei :smile:

Kitron: CEO Peter Nilsson returns on 30 September 2019

Kitron: Konsernsjef Peter Nilsson tilbake 30. september 2019

2 Likes

Selv om det ser ut som om Cathrin har gjort en veldig bra jobb er det greit å få Peter tilbake. Virker som de i ledelsen fungerer veldig bra sammen.

4 Likes

Det er en fib (78,6) støtte på 9.10 ellers er det vel 8.80 som gjelder. :shushing_face:
Edit MA200 er på 9.12

3 Likes

Nå, hvordan ser dette ut dere ?? Kjøpte 10k på 9,20 men hva gjør den sperra der på 9,30 ??!!
:upside_down_face:

2 Likes

Tippper de trekker den når de har fått kjøpt nok.

1 Like

Tok 15k på Fredag, 9,23 fornøyd med det.

3 Likes

2019

Ligger en på lur her :slight_smile:

Tok 10k litt før i dag :+1:

1 Like