Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kitron (KIT)

Det er så pent :smiley:
Formasjonen peker mot 11.10-11.30kr
Morroa begynner når ath taes ut med institusjonelt volum.

5 Likes

https://www.linkedin.com/posts/kitron_partnership-activity-6602164795347210240-XPbZ

3 Likes

Ikke lang fra å bryte ned fra stigende trend. Veldig spesielt.
Men blir Q4 som guidet vil nivået rundt 9,- være tilbakelagt “for godt”.

Kongsberg awards orders to Kitron

4 Likes

Var oppe i 9,70 i dag, høyere enn forrige peak på 9,65. Skal aksjen endel ut av firkanten?

Svaret var nei og da var jeg tilbake over 50k Kitron aksjer igjen :stuck_out_tongue:

2 Likes

Trist utvikling, men føler meg veldig trygg på selskapets prestasjoner fremover.

Øker rundt 9,- om vi kommer dit.

1 Like

Pent brudd ut av skyen daily

4 Likes

Sterkt av Kitron i dag. Sluttet på 9.60

1 Like

Volumet er oppløftende også. Hadde gjort seg med brudd opp fra kilen.
RSI har mye å gå på.

2 Likes

Det var ikke noe volum av betydning de få ørene ned på slutten, trolig en trader som ville ut før 16.25. Klatrer nok videre opp i sitt eget tempo. For en bedagelig aksje :laughing:

2 Likes

Tenkte først på kurs 16.25 :rofl:

3 Likes

Grunnen til dagens oppgang? :thinking:

Ut på 16,25 i 2021 eller blir det 2022? Greit nok samme hva. :slight_smile:

1 Like

Kitron er tilnærmet prakteksemplaret på oppkjøpskandidat for PE-fond. Ekstremt sterkt. To andre selskaper jeg har sett på som har like gode Gross profit, , vekst topplinje og bunnlinje, bredde i markedet, nisje-preget og sterk ledelse. Selsakpet er bunnsolid, og vil dra paralleller med svenske Instalco som FSN capital børsnoterte tidligere i 2017, og crayon group som har gått som en kule siste halvåret etter sideleie en lang stund. De tre selskapene har svært ulike, men dersom du ser etter PE-faktorene er de allikevel svært like. Nærmest merkelig at de ikke er kjøpt opp og tatt av børs med makedsverdien som er pdd. Personlig har jeg hatt den i sidesynet siden mid 2017, men ventet inngang mtp sideleie den ligger i. Brudd mot 10,4 vil det ikke være noe å nøle med.

1 Like

En fersk aksjonærliste for KIT er tilgjengelig. Trykk her for å se den. Krever Insider-medlemskap)

3 Likes

Liker volumet på den 15-min spiken opp :slight_smile:

2 Likes

Som du var inne på, @Christian pen økning av Danske Invest Norge Vekst fondet. Godt å få bekreftelse på at det akkumulering fra institusjonelle.

Økning på 18,77% a’ 865639 aksjer er nydelig.
Her kommer det med stor sannsynlighet til å komme flere større institusjonelle kjøp/økninger framover.

3 Likes

Fin dag og aksjen ser bra ut teknisk.

2 Likes

Hva er grunnen til det plutselige fallet midt på dagen?

Guds veier er uransakelige.