Det er så pent
Formasjonen peker mot 11.10-11.30kr
Morroa begynner når ath taes ut med institusjonelt volum.
Ikke lang fra å bryte ned fra stigende trend. Veldig spesielt.
Men blir Q4 som guidet vil nivået rundt 9,- være tilbakelagt “for godt”.
Kongsberg awards orders to Kitron
Svaret var nei og da var jeg tilbake over 50k Kitron aksjer igjen
Trist utvikling, men føler meg veldig trygg på selskapets prestasjoner fremover.
Øker rundt 9,- om vi kommer dit.
Sterkt av Kitron i dag. Sluttet på 9.60
Det var ikke noe volum av betydning de få ørene ned på slutten, trolig en trader som ville ut før 16.25. Klatrer nok videre opp i sitt eget tempo. For en bedagelig aksje
Tenkte først på kurs 16.25
Grunnen til dagens oppgang?
Ut på 16,25 i 2021 eller blir det 2022? Greit nok samme hva.
Kitron er tilnærmet prakteksemplaret på oppkjøpskandidat for PE-fond. Ekstremt sterkt. To andre selskaper jeg har sett på som har like gode Gross profit, , vekst topplinje og bunnlinje, bredde i markedet, nisje-preget og sterk ledelse. Selsakpet er bunnsolid, og vil dra paralleller med svenske Instalco som FSN capital børsnoterte tidligere i 2017, og crayon group som har gått som en kule siste halvåret etter sideleie en lang stund. De tre selskapene har svært ulike, men dersom du ser etter PE-faktorene er de allikevel svært like. Nærmest merkelig at de ikke er kjøpt opp og tatt av børs med makedsverdien som er pdd. Personlig har jeg hatt den i sidesynet siden mid 2017, men ventet inngang mtp sideleie den ligger i. Brudd mot 10,4 vil det ikke være noe å nøle med.
En fersk aksjonærliste for KIT er tilgjengelig. Trykk her for å se den. Krever Insider-medlemskap)
Som du var inne på, @Christian pen økning av Danske Invest Norge Vekst fondet. Godt å få bekreftelse på at det akkumulering fra institusjonelle.
Økning på 18,77% a’ 865639 aksjer er nydelig.
Her kommer det med stor sannsynlighet til å komme flere større institusjonelle kjøp/økninger framover.
Fin dag og aksjen ser bra ut teknisk.
Hva er grunnen til det plutselige fallet midt på dagen?
Guds veier er uransakelige.