Jepp! Det er bra at man blir korrigert når man poster noe som er feil. Trodde jo dette var riktig selv, så det hadde jo påvirket måten jeg investerte på (feilaktig). Har redigert innlegget mitt så ingen andre tror det er riktig.
Uansett 70%+ topp 50 er jo akkurat det man ønsker å se. Her er det lav freefloat.
Tatt i betraktning av at aksjen har konsolidert nå i 18mnd, etter å ha toppet ut på kr 10.84 i juni 18 viser at det med stor sannsynlighet kommer et breakout videre opp.
Her er chart 1u med Minervini template. Volumet er positivt i hele konsolideringsfasen. Pt er det positivt over hele fjøla på de tekniske indikatorene. Som tidligere nevnt er det tydelig at det er en nedgang i volatilitet. VCP er i utvikling.
Stemmer at det er en feil i Topp 50-graf visningen. Har fyrt av en mail til utvikleren så regner med det blir rettet ganske kjapt. Skjuler grafen inntil videre. Beklager @Christian !
Før nedsalgene til scanfil/KOG var det så vidt jeg husker rundt 85% på topp20
Når solgte dem?
De solgte i 2016 .
Handelen i dag var mye algo på kjøper siden, skjønte ikke helt hva målet var da antallet var så lite som 91stk. Om målet var å laste, kunne det trolig blitt gjort på samme måte med en del fler aksjer pr handel. 350, 450 etc.
Noen med algo kompetanse som vet hva hensikten var?
Jobbe opp kursen
Mulig, og det var det første jeg tenkte, men det så ikke helt slik ut heller, tror det blir for enkelt. Denne handelen holder en del tilbake fra å selge legge ut Ask, kjipt å få solgt 91 aksjer av x-antall flere. -bli belastet full kurtasje.
Slikt kan få folk til å selge på bid.
Var som sagt utfordrende å tolke.
Fungerer kanskje på dem som har høy minimumskurtasje…
Man kan jo bare la en ordre stå over flere dager.
Selvsagt, men ikke et alternativ som passer alle.
Gikk det 190000 aksjer + på bid er i sted ?
jepp
Også selger gjengen??
Styrke!
Jeg ser ikke handelen i volum-oversikten til Nordnet. Jeg ser det dog i listen over handler gjort. Er dette kanskje en handel som er gjort av børs og så meldt inn? Det pleier jo å være endel slike i Kitron. Fint å se at 10kr er der slike handler blir gjort på nå, ganske sikker på at det er det høyeste jeg har sett.
Så, 196k på Nordnet men den forsvant nedover så jeg måtte få bekreftet.