Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kitron (KIT)

Tekbot sover?

Kitron tildelt energiordrer

(2019-12-23) Kitron har mottatt ordrer til en verdi av over 75 millioner kroner for utvikling av testsystemer og produksjon av elektronikkmoduler som inngår i styringssystemer for høyspent likestrømsoverføring (HVDC) innen havvindkraft.

1 Like

Tekbot har litt utfordringer @pdx fixen din fixet ikke.

Her ligger det et rimelig bra potensiale.

1 Like

Jeg solgte ut endel på 9,8 for litt siden, men fristet litt nå. Teknisk ganske pen også.

@pdx må da få juletorsken i hus uten at vi maser. :slight_smile: :santa:

Skal undersøke i kveld :sweat_smile:

Har solgt litt her oppe og er nå nede i ca 80% av max som jeg kjøpte meg opp til når kursen var nede på 9,1. Har nå ca det antallet aksjer jeg hadde planlagt å ha som balansepunkt. Kan ha ±20% av dette antallet.

3 Likes

Skjønner🤪

TekBot skal være på igjen nå :grinning:

1 Like

God jul!

1 Like

Hele meldingen Brutto henviser til;

26
Meget spennende sektor å etablere nye løsninger til, fornybar er trolig bare i startgropen.

Spennende også teknisk nå, 2% opp til ath på 10.84.
Formasjonen har enda 8,75% oppside. Trolig en base og brudd over.
Tror det som måtte komme av nedsalg blir godt mottatt.

1 Like

Hei hvor det går! Er effekten av julekaker, et par dager uten børs og fomo vi ser her nå ?
3% intradag ligner ikke helt kit.

2 Likes

Ser sterk ut om dagen! :slight_smile:

…men lite volum foreløpig og høy rsi

1 Like

Ja, vil se etablering av en fornuftig base, slår meg som et litt, for enkelt brudd gjennom 10.84 vi får se, mye kan skje ila dagen

2 Likes

11.00 :slight_smile:

Sterkt!

4 Likes

Det er @christian som pumper kursen for å vinne veddemålet :wink:

2 Likes

Enten Christian eller Hermanrud. Uansett en storfisk med stort behov for å ha rett. :blush::grin:

3 Likes

Da har Kit fått grønt lys på minervine kriterier :partying_face:
Om man ser tilbake i chartet er det ikke helt uvanlig med vending her.
Jeg har mer tro på etablering av en base denne gangen, dvs en dipp etterfulgt av vcp og brudd opp. Den som lever får se. Den er hvertfall meget sterk om dagen, med noe synkende vol.

Dipp, om historien gjentar seg er i området -10%.

1 Like

Hvorfor bør man kjøpe denne aksjen til 11NOK?

Fordi den har stigende inntekter og EPS, og betaler utbytte. Derfor kan man i utgangspunktet forvente utbytte i mai, samt at kursen er høyere 12 måneder fram i tid.

Oppsiden er kanskje ikke russiske prosenter, men selskapet er svært solid og rimelig forutsigbart.

6 Likes