Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kitron (KIT)

Det vi burde gjort var å solgt kitron for et år siden og kjøpt note :wink:

2 Likes

Hehe, utrolig hvordan note har gått. Jeg kjøpte nekkar og så solgte jeg kitron også lå de pengene å råtnet inntil jeg kastet bort litt på komplett bank. Hadde jeg brukt kitron pengene på nekkar, hadde jeg hatt 3-400%.

2 Likes

Kitron nær ATH

1 Like

Er emisjonsaksjene tilgjengelig for salg i markedet?

Overraskende god utvikling etter emisjon må jeg si, takker og bukker selvfølgelig😁

Det stod vel rundt 28. om jeg husker rett, men har ikke dobbeltsjekket.

Uansett er det jo bare 350 mill….

1 Like

350 millioner er mye i en aksje som knapt hadde 1 million i daglig gjennomsnittsomsetning for kort tid tilbake :sweat_smile:

Men om de var tilgjengelige idag, så er jo testen bestått, og vel så det.

1 Like

Kitron ASA: Ny aksjekapital registrert

Se siste tekbot melding - ble de ikke registrert i dag?

1 Like

De omtalte vel dette på en nylig aksjesladder. Skal man sjekke når forhøyet aksjekapital er registrert må man vel på nettsidene til oslo børs, eller vps?

Så kommer børsmelding litt senere.

Men her er jeg på tynn is.

1 Like

Kitron starter året med ATH etter kjøpsanbefaling

4.1.2022, 07:58 · TDN Finans

KIT: PARETO HØYNER KURSMÅL TIL 30 FRA 27, GJENTAR KJØP

Oslo (Infront TDN Direkt): Pareto Securities høyner kursmålet på Kitron til 30 kroner pr aksje, fra 27 kroner, og gjentar en kjøpsanbefaling.

Estimatet for driftsresultat i 2022 og 2023 høynes med henholdsvis 31 og 35 prosent, hovedsakelig for å reflektere oppkjøpet av BB Electronics.

TDN Direkt finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70

6 Likes

Flagging KIT

1 Like

Kitron completes acquisition of BB Electronics

Skikkelige utslag på weekly candlesticks

2 Likes

Men konsoliderer fint over volumprofil under sure børsuker

Mandags morgen:

2 Likes

Overraskende sterkt! Har noen oversikt over Nedstengninger i Kina/andre steder og om Kitron stadig er berørt - eller om produksjon er i gang?

Kitron har vel ikke meldt noe, så da antar jeg alt er i produksjon. Var vel 2-3 uker hvor det var stengt i en fabrikk i Kina i slutten av desember.

4 Likes

Hei. Noen som vet hvorfor den er ned 4% idag plutselig? Q4 rapport på fredag. Men den blir vel sterk?

Er vel ikke så sikkert at resultatet blir bra. Er mye usikkerhet rundt om de har nok materiale og spesielt halvledere til å utføre alle oppdrag, og det kan muligens negativt påvirke både resultatet og utsiktene på kortere sikt.

Q3 var omtrent sånn, litt under forventning og guidingen ble satt ned. Hovedsaklig grunnet vare mangel. Order backlogen økte derimot og det er jo veldig positivt på lengre sikt så lenge tilgjengeligheten på utstyr/varer bedrer seg. X

Fremdeles finfin konsolidering

1 Like

Kitron: Q4 2021 - Oppkjøp og sterk etterspørsel understøtter vekstutsikter