Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kitron (KIT)

Hvor går ferden videre? Kvartalstallene kommer om en måned. Antar vi får se estimatet for hvordan 2017 kommer til å bli også. Mao, en veldig spennende kvartalsrapport.

8 Likes

Er spent på hvordan flyttingen av fabrikken i Sverige eventuelt påvirker resultatet. Tok 14 dager å flytte, mao. De fikk ut fingeren skikkelig :wink:

1 Like

Rt 6,60 :clap:

Kom meg inn i dag på 6.4 :slight_smile:

3 Likes

6,65 meget hyggelig utvikling i denne.:relaxed:

2 Likes

Det er bra vekst I ansatte hos Kitron, ca 25 nye medarbeidere kun på denne fabrikken den sister måneden.

4 Likes

Nok en fin dag for Kitron. Begynner å nærme seg Q4 rapporten som jeg tror vil bli veldig bra. Jeg er egentlig mest spent på guidingen for 2017!

3 Likes

Kitron trådene påHO er ok lesning Troll Leif er flink på å finne info . helt fritt for drittskriving også

4 Likes

Fineste aksjen på Oslo Børs.

1 Like

Hyggelig med Kitron i dag da :slight_smile:

1 Like

Synes Kitron stort sett er hyggelig jeg, unntatt for idiotene som ikke eier den:

3 Likes

Hmm…

5 Likes

Jeg me er att med den økningen Kitron har hatt over MANGE Qer nå, erdet bare fer att markedet priser Kitron høyere. Jeg tror ve får meget god omsetningsvekst i 2017. Med det tempoet Kitron ansetter folk om dagen, kommer veksten til å synes allerede påQ1. Er nesten sikker på att vi kommer til å se att markedet kommer til å prise Kitron som ett vekstselskap i løpet av 2017, med bruk av adskillig høyere PE enn tidligere.

Hvordan prises Kitron i dag?

Ser at jeg ikke har oppdatert regnearket mitt i det siste, men hvis man ser på de siste fire kvartalene og 7,20 i kurs, så er den et sted mellom 15 og 20 tror jeg. Hvis noen har tallene, så hadde det vært interessant. :slight_smile:

Her er det et forventet sterkt Q4 som drar opp kursen, med dertil tilhørende sterke kvartaler framover (pga store nyansettelser). Q1-Q3 i 2016 var ikke så sterke resultatmessig pga endel engangseffekter.

1 Like

Sitter påmobil i Thailand, har ikke sett på PE etter siste tids oppgang men tror ikke den er avskrekkende høy. Tror som sagt det kommer inn mye omsetning i 2017
Er og sikker påatt nye fabrikker i norge og sverige + nye produksjonslinjer vil gi en enda bedre efektivitet og der av bedre lønnsomhet.

Spesielt Q1Christian der sølet de jo vekk 5mill på dette mislykkede oppkjøpet

P/E 17.4 tror jeg

1 Like

Er det med dagens kurs på 7,20, eller kursen ved Q3-tallene?

Og hvor høy PE verdi snakker vi om ved prising som et vekstselskap?