Kult! Drypper nok litt forsvarskontrakter ned på Kitron fra KOG framover.
Jeg tror samtidig at Kongsberg Gruppen har en fregatt mindre å levere utstyr til.
Kult! Drypper nok litt forsvarskontrakter ned på Kitron fra KOG framover.
Jeg tror samtidig at Kongsberg Gruppen har en fregatt mindre å levere utstyr til.
Haha! Fine… Kitron er bare et rått selskap. Og jeg tror jeg kjøper litt her i løpet av året.
Svakt kjøpssignal i Kitron, X9 > X26, F26 > kursen
Kan jeg plukke hjernen din om bildet her, @Christian ? Hva tenker du når du ser ordrer som dette 20 minutter før åpning?
Jeg ser nok lite på ordrebildet til vanlig så jeg er ikke rette personen å spørre. Samtidig, ordrebildet før åpning er jo stort sett bare sirkus.
Ordrebilde før åpning er ca verdt 0. I beste fall får du et bilde som er superfeil
Det forstår jeg. Tanken min var at det har vært veldig lite volum her i det siste, så synes det bildet der var litt unormalt
At Kitron ligger så lavt er nesten uforståelig.
Med den utbyttekapasiteten. Og så vidt jeg har fått med meg har veksten vært bra i alle kvartaler mot 2017. For 2017 ble det betalt ut 55 øre i utbytte.
Skal jeg tippe blir det 60 øre til våren.
Hadde jeg ikke vært tungt lastet i Biotech hadde dette vært en «no-brainer».
Spesielt med tanke på at Q4 alltid er et godt kvartal for Kitron. Og alle gode nylig inngåtte kontrakter.
Jepp, Q3 er stort sett mye dårligere enn de andre kvartalene, og Q4 og Q2 er vel de beste.
Husker ikke helt detaljene men tror det ordinære utbytte var 35øre så tror ikke man skal håpe på 60 øre neste år.
I tillegg var det vel noen leveranser i q3 som ble flyttet til q4 og q1.
Mulig det blir rolig her frem mot posisjonering før Q4. Eventuelt litt action dersom nye kontrakter annonseres. Fint å kunne fylle på litt her nede.
Var det ikke 20 øre ? Er på jobb kan sjekke når jeg kommer hjem.
35 øre ordinært + 20 øre ekstraordinært.
Totalt 55 øre for 2017.
Morsomt å drive oppkjøp uten å måtte jobbe noe for finansieringen. Det er noen fordeler med å være bunnsolid finansielt.
Det er fredag, Kitron med kjøp, Funcom med launch… kan det blir bedre? (tillater meg en noe naiv optimisme 30 minutter før åpning).
Er det ikke vanlig med sell-off i Kitron på slike events?
Ssshhh