Er helt fantastisk at folk gir bort pengene sine på denne måten.
Jeg kjøpte nå litt på 0,1304 det er 30% over emi kurs. Unaturlig høy? Men hva idiotene som kjøper Kongsberg på Ose skjønner jeg ikke??
Største eier har tjent gode penger, smart trekk av de
Jeg har ingen problemer med største eier, jeg fatter ikke hva tullingene som lar dem gjøre det tenker på
Enig med deg, det beviser bare at mange burde holdt seg langt unna børs…
Det er jeg selvfølgelig enig i, men de kan godt henge på børsen lenge nok til at ME-aksjene noteres på børsen først
Er jo helt tullete dette. Aksjen er opp 22,5% til nå i dag (0,263,-) og handles på Merkur til 13 øre.
Shortskvis?
Primary Insider Notification/Disclosure of shares
Update of Investor Presentation, June 26 2020
Denne aksjen er det komplette sirkus! KOA prises fullstendig løsrevet fra selskapet og realitetene om noen måneder, kun definert av vill trading hvor målet et å selge aksjen til en “bigger fool” etter kort tid. Aksjen har nå igjen bikket dobbelt pris av den egentlige verdien av selskapet, definert av KOA-ME, som igjen er fullstendig definert av om emisjonsprofittørene har skrudd på salgsroboten sin eller ikke. Aksjene har null, niks og ingen fundamental forankring! Det er helt unikt, vil jeg påstå.
Så enormt enig. Når den i tillegg utgjør 2 av de 5 beste (meststigende) aksjene på rød børs er det helt galimatias!
“ Denne
aksjen er det komplette sirkus! KOA prises fullstendig løsrevet fra selskapet og realitetene om noen måneder, “
Eller kjøpe rykte selge faktum…
Dersom noen skulle være interessert i det fundamentale, så er altså budskapet i den siste “market update” at selskapet er enda sikrere på at det er finansiert ut 2021, men at det kommer ekstraordinære nedskrivinger i Q2 (som vil gi et enda mer negativt resultat).
Og så vil sikkert de som skrev lenger opp i tråden hevde at “ja, da skrev de vel ned for forsiktig i utgangspunktet da!”
Vi får se om det er åpent for debatt om alt kan forklares med Korona, eller om de også bruker dette som en anledning til å ta et uansett nødvendig “jafs”.
Det er alltid fint hvis selskap benytter en krisesituasjon til få ut “alt” så de er bedre rustet for positive nyheter i fremtiden.
Mandatory notification of trade
Fredly og Spettet har nå solgt ca halvparten av emisjons-aksjene. Ser frem til at dumpingen avtar.
*KORR Mandatory notification of trade
Og galskapen fortsetter med full styrke. KOA opp 21%, mens KOA-ME er opp 6,7%
Og dette er på dobbelt så høy omsetning i KOA som KOA-ME også…